kedd, február 05, 2008

Búvár túrós muffin / Margit2 ötlete alapján: VULKÁN

Legelöször is kéretik nem röhögni!!!!!!!!
A történet úgy kezdödött, hogy nagyon szeretem a túrós sütiket, csak sajnos ritkán jutok hozzá, mivel nálunk nem kapható olyan túró, mint otthon. :( Van túró, csak olyan az állaga, mint a krémsajtnak, kb. Így sem túrós csuszának, sem más túrós nyalánkságok készítésére nem alkalmas. Viszont mennyei Käsekuchent- szószerinti fordításban sajt tortát, illetve túrós tortát lehet vele sütni, amit viszont az otthoni túróból nem lehet.Lényeg az, hogy én a neten jártamban-keltemben eljutottam margit2 szuper fözös oldalára, ahol eszméletlen sokféle muffin recept található.- Sok muffint sütök, mert fiam egyik nagy kedvence.-
Itt a muffinok sürüjében rákadtam a búvár-túrós receptjére. Gondoltam egy merészet és bátor módon, (mint a cigány lova!) kaptam a kis robotomat, meg a hozzávalókat és megsütöttem. Azt hittem én botor, hogy ennek a túrónak úgy is el kell süllyednie, senki nem fogja azt észrevenni, hogy nem odavaló túrót használtam.Aztán sülés közben, a sütöbe pillantva már láttam, hogy ennek nem lesz valami jó vége, mert a túró csak nem akart a tésztába süllyedni. Teltek múltak a percek és csak azt láttam, hogy egyre csak nönek és nönek a muffinok, a túró pedig csak terjeszkedik a tetején. Félö volt, hogy percek múlva a sütöböl is kitüremkedik.


Így nézett ki, amikor a sütöböl kivettem:












Elöször arra gondoltam, hogy na, akkor ez most mind a kukában fog landolni. Aztán vártam egy picit amíg meghültek kissé és egyet kivettem kóstolás céljából. Gondoltam: egy életem, egy halálom, végülis olyan nincs benne, amitöl meghalhatok. És lássatok csodát: FINOM! :)
Lényeg az, hogy túrósnak túrós, de nem búvár, meg csúnya is szegény, de az enyém!!!
Mind megettük!!! :))

4 Comments:

margit2 said...

Szia Mian!
Bizony a búvár túróshoz fontos a túró milyensége. A lényeg az, hogy ízlik, és megettétek. Szerintem nevezd át, ne búvár túrós legyen, hanem ahogy sikerült, "vulkán túrós" ! :-)
margit2

Ancsika said...

Szuper ötlet! Köszi! :)

margit2 said...

:-) margit2

linbori said...

Nekem tegyél be olyan recit ami a krémes túróhoz jó,ha nem nagy kérés. Ugyanis vettem a Lidl-ben olyan túrót amiről itt írsz....kilós csomagolás.El kéne használnom!Köszi