kedd, május 26, 2009

Super Chef


Nem akarok álszerény lenni, de totálisan meglepödtem, amikor a Kelttészták Nagyasszonya, Limara nekem is odaítélte ezt a díjat. Olyan sok tehetséges hobby szakács örvendeztet meg minket nap-nap után a tehetségével, kreativitásával, akik tán sokkal jobbak, ötletesebbek, mint én. De Limarától ezt én nagyon nagy megtiszteltetésnek veszem és nagy örömmel elfogadom. Köszönöm szépen!
És akkor még, hogy teljes legyen a kép, megkaptam Miss Muffintól is (Mennyei Édesség), amit nagyon szépen köszönök neki, ezúton is! Rendkívül jól estek dícsérö szavai; mit szépítsem, majd nem pityogtam.
Akkor most jön a nehezebb feladat: 5 általam szupernek tartott szakácsnak továbbadni a stafétát. A böség zavarával küzdök, mert nem 5-öt, még 15-öt is nehéz kiválasztanom, a sok remek blog közül. Már az szerencse és hatalmas ajándék, hogy rengeteg barátot találtam itt, a blogolók között. Akkor Ök 5-en, a rengeteg barát közül:
Trinity, aki nagy példakép a szememben. Napról napra képes csodás dolgokat varázsolni imádott családja asztalára, velünk pedig megossza különleges receptjeit.
Alchri, a kedves barátnö. Aki betévedt már a blogjába, egész biztos visszatérö vendég válik belöle. Csodákat visz véghez, fantasztikusan zsonglörködik az ízekkel, csodás szakács és szuper Mami!
Garffyka, a Perpetum Mobile. Minden nap fáradhatatlanul sürög-forog, képes éjjel, vagy hajnalok hajnalán Manó családját kényeztetni. A humoráért pedig egyenesen odavagyok!
Max, a mi Maxunk! Nem is hiszem, hogy tudnám-e újabb szavakkal méltatni tehetségét. Talán csak annyi, hogy alig várom, hogy személyesen is megismerjem a rengeteg recept gazdáját és mindenkori segítönket!
ViMiZo, Hajni. Talán az általam ismert gasztro-blogosok közül Ö a legrégebbi. Nekem még álmomban sem szerepelt, hogy én is recepteket fogok írogatni, amikor már hozzájártam receptekeért. Gyönyörü fotói és érdekességei a mai napi lenyügöznek.
..és akkor tudtam, hogy kifutok az elöírt keretböl, mert semmiképp sem hagyhatom ki a sorból:
Chef Vikit. Nagyon szeretem olvasni. Örülök, hogy megismerhettem és remélhetöleg a barátjának mondhatom magam. Mindíg elöáll valami meglepetéssel és lenyügözi olvasóit.

10 Comments:

trinity said...

Ancsi!!!
Én most totálisan meglepődtem....
Nem is tudom, hogy kerülök én ide:)
Komolyan!

Nagyon köszönöm!!!
Akkor most elkezdek tudatosan továbbfejlődni és okosodni méginkább a témakörben!
Mert ez már kötelez.....

Max said...

Ancsi!
Először is, ha Limara úgy gondolta, akkor megállja a helyét a díj.
Másodszor: nagyon köszönöm a megtiszteltetést!!!

Garffyka said...

Gratula neked a díjhoz! Limarától elismerést kapni, "nem semmi" :-D

Hüpp-hüpp, meghatódtam & nagyon szépen köszönöm. Igyekszem felnőni a feladathoz :-)

alchri said...

Ancsám, gratulálok, megérdemelted, csodaszép a blogod és gyönyörüségeket alkotsz!
Nagyon köszönöm a megtiszteltetést;) Mostanában kicsit szünetel a blogom, de azért szeretnék megfelelni.

Chef Viki said...

Ancsika, köszönöm :-) Drága vagy, hogy rám is gondoltál, zöldfülű kezdőre!

Limarától a díj pedig a lehető legjobb helyre került, nyugi :-) Tudod, a kilókért majd számolunk!

trinity said...

Ancsi, a tegnapi első nagy meglepetésben kimaradt: Gratulálok és messzemenően megérdemled!!!!

Méhn Niki said...

Szia Ancsi!

Nézz be hozzám! :)

Limara said...

Kelttészták nagyasszonya??? Anyám!!! :)))

Unknown said...

Gratulálok! Megérdemled! Puszi.

vimizo said...

Szia :)
Nézelődök Nálad, és eskü akkor írtam is köszönömöt:) most meg nem látom itt:(
KÖszÖNÖM :)
pusza