szombat, november 01, 2008

7 dolog

Max kért fel erre a keringöre, aminek szíves örömest teszek eleget, mert nem baj az, ha kicsit jobban megismerjük egymást - nem csak a receptek miatt járunk egymáshoz. Naívan hiszek még abban, hogy a közös érdeklödési kör, esteleg közös jellemvonások közelebb hoznak minket egymáshoz.
Ez vagyok én, egy kicsit bövebben:

- tipikus rák vagyok; e jegy minden elönyével és hátrányával.

- nagyon könnyen elérzékenyülök. Amióta anya vagyok még sokkal hamarabb elsírom magam, mint elötte.

- a legnagyobb és legcsodálatosabb dolog, ami velem történt, hogy anyukája lehetek Max-nak. Gyökerestöl változott meg az életem, amióta Ö a világon van.

- A BARÁTOK - értük tüzbe mennék. Sajnos értek nagyon súlyos csalódások is, de már nem bánkódom miattuk; elengedtem az emléküket is. Viszont könnyen barátkozom és nyitott vagyok az új kapcsolatokra. De csak addig, amíg nem érzem, hogy kihasználnak, becsapnak, visszaélnek a bizalmammal.

- szeretem a romantikus filmeket, de bármit szívesen megnézek, kivéve a horrort. A krimik még jöhetnek!Sorkizárás
- gyerekkorom óta legnagyobb hobbim az olvasás. Vagyonokat költök könyvekre. Több ezer kötetes a könyvtáram - natürlich, hogy a szakácskönyvek száma is tetemes :)

- a sütésen-fözésen kívül (ez a legnagyobb hobby) nagyon leköt(ött) a dekoupage és szívesen festegetek is, bár erre az utóobi idöben nem jut túl sok idöm.


Ennyi dióhéjban. Ha bárki kíváncsi rám, szívesen ismerkedem és akkor többet is elárulok magamról. A stafétát pedig nem igazán adnám át másnak, mert nem tudom kit mennyire sért, ha a privátabb szférájáról faggatják. Ezért azt szeretném, akinek kedve van és olvassa nálam a felhívást, akkor meséljen magáról. Nagyon szívesen venném!


0 Comments: