vasárnap, november 30, 2008

Pármai csirkemell

Köszönet és hála Latsia-nak, hogy közkinccsé tette ezt a nagyon finom és igazán könnyen és hamar elkészíthetö ételt. Családom nem gyözött dícsérni, hogy ismét ennyire finom ebéd került az asztalra.



4 csirkemell filé

bors
oregano
1 e.k. vaj
4 szelet pármai sonka

a mártáshoz:
2 dl tejszín
1 t.k. csirkeleves esszencia *
1 t.k balzsamecet
1 gerezd fokhagyma

A húst befüszerezzük, a vajat felolvasztjuk és a vajban a hús mindkét oldalát pirosra sütjük.
Sonkával betekerjük és tüzálló tálba, tepsibe fektetjük.
Elkészítjük a mártást *(kicsit bajban voltam, mert én még nem találkoztam csirkeleves esszenciával. Úgy oldottam meg, hogy egy csirkehúsleves-kockát feloldottam kb. fél dl forró vízben és ebböl tettem 1 evökanálnyit. Szerintem az összhatáson semmit nem rontott!) és ráöntjük a húsra.
225°-on 15 percig sütjük.


0 Comments: