vasárnap, június 15, 2008

Ancsika pikk-pakk tortája




Biztos voltatok már úgy, hogy valamit enni kéne. Valami finomat!
Ma az ebéd után rámjött az "ehetnék".
Gyorsan sütöttem egy sima és egy kakaós piskótát a mikróban (recept itt a blogban!), ez meg volt kb. 15 perc alatt.
Amíg hültek a lapok, addig föztem egy puncsos pudingot és belekevertem kb. 10-15 dkg-nyi margarint, majd kihütöttem.
Majd egy fözés nélküli vaniliás pudingport 2 pohár tejszínnel keményre vertem és beletettem 25 dkg túrót (német túró!).
A közben kihült piskóta lapokat kettévágtam és váltakozva a sárga és kakaós lapokat, szintén váltakozva a krémmel megtöltöttem.
Találtam még itthon csokis torta bevonót, azt is a tetejére öntöttem és megszórtam szines díszítö cukorral.
Jó órát pihengélt a hidegen, aztán tökéletesen szeletelhetö lett.
Több mint a felét befaltuk. Nagyon finom és nem teljesen 1 óra alatt kész lett.



2 Comments:

Ildike said...

Mian!!
Nagyon szuper tortát készítettél megint!!!Csak gratulálni tudok neked.

vimizo said...

ez nagyon tetszik nekem:)tetején is puding van a csoki alatt?