szombat, január 26, 2008

Chilis bab



Nagggyon szeretem és csak úgy, ha csíp.................... :)))))))))))))
Olajat hevítek és apróra vágott hagymát dinsztelek rajta. Ráteszem a darált húst és fehéredésig pirítom. Jócskán teszek bele paradicsompürét és rengeteg fokhagymát. A chilit papírforma szerint ki kéne magozni, / én nem szoktam!!!! / apróra vágom és mehet is bele.
Ráteszem a lecsepegtetett vörös babot és a kukoricát. Aki nem szereti a kukoricát, el is hagyhatja!
Felöntöm pici vízzel és, ha nem elég sürü a szaft kevés étkezési keményítövel javítok rajta.
Jól összefözöm.
Amíg födögél, addig készen vásárolt pitákat sorakoztatok a sütöbe és átmelegítem öket.
Negyedbe vágott forró pitával tálalom.
Tegyünk az asztalra tejfölt, reszelt sajtot, mert van aki úgy szereti! :)


2 Comments:

Unknown said...

Hello! Mi is nagyon imádjuk, én teszek még bele fahéjat, oreganot és sörrel öntöm fel, ha gondolod próbáljátok ki egyszer így. Puszi

Ancsika said...

azta! ez elég bizarr így elsö hallásra! :)