szombat, január 19, 2008

NAU SZELET


Valakitöl kaptam a receptet a Babaneten, de 100000 bocsánat, már nem tudom, hogy kitöl. Abban viszont biztos vagyok, hogy tegnap megsütöttem és tényleg nagyon finom! :)

20 dkg porcukor
4 tojás sárgája
10 kanál víz




összekeverni (én jó habosra kevertem a géppel)

20 dkg liszt
1 cs. sütöpor
4 tojás keményre felvert habja
10 dkg darált dió

Mindkettöt összekeverni és megsütni. 180 fokon jó fél órát sütöttem. Hülni hagyni, majd kettévágni, ami nem túl egyszerü, mert nem igazán lesz vastag a tészta

Krém:
1/2 l. tejet felforralni 2 cs. vaniliás cukorral, majd 5-6 kanál grízzel sürü tejbegrízt készíteni. Hülni hagyni, közben 20 dkg porcukrot, 20 dkg vajjal habosra keverni. Ezután 10 dkg darált diót és a kihült grízt is hozzákeverjük.

A krém felével megkenjük a kettévágott lapot, rátesszük a felsö lapot és a krém másik felével megkenjük. Csokimázzal vonjuk be.

0 Comments: