csütörtök, december 25, 2008

Itt járt a Jézuska!

Nagyon nagy örömet okozott nekem tegnap este a Jézuska!
Megkaptam a "világ legnagyobb" szakácskönyvét. Valami csoda!!!!!!!
Több mint 1000 oldalon, több mint 4000! mesés, színes fotóval a világ 40 országának válogatott receptjei.
Mire végig lapoztam, esküszöm elfáradtam. Lesz feladatom böven, már tudom is mivel kezdem:
január 1-töl egy hatalmas fogyókúrával :))
De már bizseregnek az ujjaim, hogy fözhessek-süthessek az új receptesböl. Az elkészült müveket pedig majd közkinccsé teszem, ígérem.






2 Comments:

Unknown said...

Mikor kezded kipróbálni a könyvben megtalálható recepteket? Én már nagyon kíváncsi vagyok!

Ancsika said...

Egyenlöre még csak "ízlelgetem" a könyvet és a böség zavarával küzdök, de hamarosan kezdödik a nagy kaland! :))