vasárnap, augusztus 02, 2009

Öszibarack fagyi

Már félve teszem fel a fagyikat. Félve attól, hogy beleuntok. De mit tegyek, ha sorra készülnek az újabb fagyik!? Én már megmondtam egy párszor, hogy nagyon-nagyon szeretem a fagyit. Ezért készül szinte napról-napra újabb jeges finomság. Tényleg nem mondhatja senki, hogy nálam nincs kihasználva a fagyigép. Ma Anyukám kedvére tettem; mert Ö csak a gyümölcsös fagyikat kedveli. Azért a család többi tagja is szívesen kanalazta, közben arra bíztatva, hogy még milyen fagyit csináljak. Így lesznek még továbbiak!




5 nagy öszibarack
2 e.k. méz
(porcukor)
1 dl tejszín
300 g natúr joghurt


Az öszibarackokat hámozás nélkül, magjukat kivéve a mézzel és a tejszínnel simára turmixoltam.
(fehér húsú, piros héjú barackokat választottam és a fagyi színe miatt hagytam rajta a héjjat)
Kevés porcukrot tettem bele kóstolás után, mert az itteni barackok nem annyira édesek, mint az otthoniak. De a cukor el is hagyható. Hozzánöntöttem a joghurtot is, ezzel is átturmixoltam és már öntöttem is a gépbe. Pillanatok alatt elkészült és nagyon dominált a barack összehasonlíthatatlan íze.

7 Comments:

szepyke said...

Nekem van gondom a folytonos fagyi bejegyzésekkel!

Az, hogy törölgetem a képernyőt, mert ráfolyik a nyálam...

Drága Ancsikám, hát mikor tennél fel fagylaltokat, ha nem nyáron?

Télen majd forralt borozunk, meg forró csokizunk, most fagyizzunk, de bátran! :DD

Ancsika said...

Szepykém örülök, hogy elökerültél!!! Már kezdtem aggódni!!! :)

szepyke said...

Gumimatracoztam tegnap, és ma is mindjárt megyek!:DD

Kata said...

Csak nyugodtan írjad, én meg lustán csak másolom, kevesebbet kell gondolkozzak ebben a tikkasztó melegben...

trinity said...

Ahogy Kata mondja...én is:))

Wise Lady said...

Csak tegyél fel fagyikat bátran! Az igaz, hogy szenvedünk nézni, sárgulunk az irigységtől, kitikkadtan és összeszáradva bámuljuk, akiknek nincs fagyigépe, de te ne is törődj vele :DDDDD

Fehérnyúl said...

Megcsináltam, nagyon finom lett, szeretném kölcsönkérni a képet, ha megengeded. természetesen téged feltüntetve és a recept is rád utaló linkkel lenne közzétéve.

felesleges nekem fotóznom, ilyen szép képet úgysem tudnék készíteni, viszont a képhez erőteljesen kapcsolódna a posztom.