kedd, augusztus 04, 2009

Lila cobbler

Mondtam én, hogy lesz a cobblernek folytatása. Úgy esett, hogy egészen véletlenül szombaton sikerült viszonylag olcsón áfonyához jutnom. Nem volt kérdés, hogy cobbler is készül majd belöle. Vasárnap délután váratlan vendégek jelezték érkezésüket. Gyorsan térültem fordultam és mire megérkeztek, már langyosra hült az áfolyás-lila cobbler, amihez újra nagyon passzolt a vanilia fagyi. A siker már nem volt kérdéses. Oly annyira, hogy nyomban el is kérték a receptet.

(Tennék még egy szolgálati közleményt is közzé: sajnálatos módon a fényképezögépem meghalt! Nem tudok fotózni és a szervízbe is csak jövö héten tudok majd eljutni, ha otthon leszünk. Addig van még talonban 2-3 posztra valóm, azokat teszem csak közzé.)





5 Comments:

trinity said...

Na, akkor ebből most azonnal kérek szépen, ne is húzzuk az időt! :))

Limara said...

Nálam is sikere lenne! :))
Sajnálom a gépedet, remélem javítható!
Az enyém nem régen beleesett a levesbe. Így utólag már jót nevetek rajta, akkor nem volt vicces. Persze nem volt javítható, ki kellett dobni!

Süti Bazár said...

Hát igen, a cobbler. Valamiért szerintem a piros/lila szín áll neki a legjobban. Fantasztikusan néz ki, az ízét már ismerem! :-))

szepyke said...

Kérhetek, csak a tetejéből?
Tudod, a gyümölcs...
Szóval, csak tésztát kérnék!:D

Mónika said...

Nálunk ma kék cobbler volt ( fahéjas szilvás), de ez se kutya!:))