szombat, augusztus 22, 2009

Visszatértem

Ez is elmúlt, mint minden jó. Rengeteg jókedv, móka, kacagás kísérte az elmúlt 10 napot. Sok helyen jártunk, minden számunkra kedves baráttal tudtunk idöt tölteni. Nem utolsó sorban pedig végre személyesen is megismerhettem legkedvesebb blogtársaimat, a gyenesdiási MBT-n. Jókat ettünk, beszélgettünk, de még a 2 nap is kevés volt. Részletes beszámolóval én nem is állnék elö, mert megtették helyettem a többiek. Az biztos; ez a 2 nap örökre a szívemben marad.

Itthon minden rendben fogadott. Imádott kutyusom már nagyon jól van és visszaadhatatlan az az öröm, amivel várt. Már nagyon hiányzott. Ahogy a kertem és a virágaim is. Rengeteg paradicsomot, parikát tudtunk szedni. És 2 hatalmas spárga tököt is. Végre készülhet nálam is tökfözelék, jó sok kaporral. A rengeteg cukkinit még nem is említettem. Meg a répákat, amik hatalmasra dagadtak. Jó volt haza jönni.

Az orchideám pedig olyan virágokat produkált, mint még sosem (és csak a fele látszik a képen!)

7 Comments:

Kata said...

Jó, hogy visszajöttél:)
Az orchideád gyönyörű, az enyém is ilyen színű, de nem volt rajta még ennyi virág.

Wise Lady said...

Szia! Akkor várjuk a sok receptet!
Nagyon szép a virágod.

Andi/cuki said...

Gyönyűséges a virágod!

Ízlésszindróma said...

Szia:) üdv itthon. nagyon szép az orchideád!

Limara said...

Szia! Jó, hogy itt vagy! Hiányoztál! :))
Csodás az orchideád!

Chef Viki said...

Képzeld, én kinyiffantottam az orchideámat :-(

Micsoda 2 nap volt, hej :-))

Puccos said...

Én akkor már ki is estem a kegyeidből mert én csak innen értesültem hogy magyar honba vagy!Mióta csak a fözösöd megy nagyon elhanyagolsz.Sajnálom mert hiányzol.Pusza!