szerda, november 19, 2008

Ananászos-ricottás muffin



1 tojás
90 ml étolaj
250 g ricotta
300 g ananász
280 g liszt
120 g cukor
1 t.k. sütöpor
1/2 t.k. Natron(szódabikarbóna)
1/2 t.k. só


Friss ananász volt itthon és éppen egy fél ananász volt 300 g /tisztítva.
Elöször az ananászt apró kockákra vágtam és amennyire csak tudtam kinyomkodtam belöle a levet (ezt megittam!!). Ugyanígy kell eljárni a konzerv ananásszal is; nagyon jól kinyomkodni a levét.
A sütöt elömelegítettem 200°-ra.
A tojást, az olajat és az ananászt összekevertem. A száraz hozzávalókat is elegyítettem, majd egy nagyobb tálban összekevertem és a ricottát is hozzákutyultam.
A tésztát a muffin kapszlikba kanalaztam és 25 perc alatt megsütöttem.

Nagyon finom; kicsit "szaftosabb" mint az átlag muffinok. Megér egy misét! :)


0 Comments: