péntek, november 28, 2008


Nagyon szépen köszönöm Gyöngyinek, mert gondolt rám és megajándékozott a Ponto Vida művészeti díjjal..
Ez egy elsőrendű minőségi díj, amit régen hoztak létre, hogy elismerje, akiknek a blogjai motiválják a művészetterápiát.

Szabályok:
1) Jelezd, hogy kitől kaptad.
2) Megmondani, mi motivált a blogod létrezozásában.
3) Megmondani, hogy mi a kedvenc művészeted.
4) Jelöltjeid, akik szerinted érdemesek erre a díjra.

Amióta az eszem tudom nagyon szeretek hobbyzni. Sok mindent kipróbáltam már, de a sütés-fözés az örök szerelem. Aki járt már a régebbi oldalaimon láthatta, hogy elég hosszú ideig a dekoupage rabja voltam. Belekóstoltam a festésbe is, de sajna mostanában egyáltalán nem jut idöm piktorkodni. De nagyon várom azt az idöt, amikor újra ecsetet ragadhatok. Addig pedig marad a fakanál és a habverö. Senki ne gondolja, hogy csak mártírkodásból töltöm az idöt a konyhában!!! Nem, nem!!! Próbálnám én ezt is müvészi fokra fejleszteni, de ettöl még nagyon messze vagyok. De igyekszem. Ez a díj pedig inspirálni fog, mert ezt ki kell érdemelni. Köszönöm Gyöngyi a megelölegezett bizalmat!

Jelöltjeim:
Alchri, Latsia,Valcsi, Vimizo

2 Comments:

Gyöngyi said...

Kedves Ancsika, hidd el, megérdemled, ezt bárki láthatja, aki csak ide kukkant!!
Kellemes hétvégét kívánok!

alchri said...

Ancsám,gratulálok!
Köszönöm a felkérést, igyekszem eleget tenni;)
Kellemes hétvégét, Erika