vasárnap, november 30, 2008

Tiramisu golyók

Szintén Latsia nevét fémjelzi ez a nagyon egyszerüen és gyorsan elkészíthetö édesség is. Pillanatok alatt kész van és ragyogóan oltja édesség utáni leküzdhetetlen vágyunkat. :)
Bár én, ha legközelebb csinálok ilyen golyókákat, akkor több mascarponét fogok beletenni, mert valahogy egy picit "száraznak" tünt nekem. De így is elfogyott. :))





2 t.k. Nescafé por
20 dkg keksz
15 dkg mascarpone
1 e.k. porcukor
2 e.k. Amaretto v. keserümandula aroma
kakaópor


A kávét 2 e. k. forróvízben feloldottam. A kekszet összeaprítottam, ráöntöttem a kávét.
A mascarponét a cukorral és az aromával összekevertem, majd masszává gyúrtam a keksszel. Apró golyókat formáztam és kakaóporban meghempergettem, majd porcukorral megszórtam.


2 Comments:

Unknown said...

Azt szeretném kérdezni, hogy milyen fajta kekszet aprítottál? Darált háztartási keksz is jó lehet hozzá?

Ancsika said...

Sztem bármilyen keksz jó hozzá Andika! :)