hétfő, január 19, 2009

A könyv a mindenem

Mit olvastam 2008-ban?

Alchri volt kíváncsi arra, hogy mit olvasok én, ha idöm épp engedi!

Játékszabályok:
1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.





Mindenem a könyv és az olvasás. Gyakorlatilag 5 éves korom óta (hála Apukámnak!) folyamatosan olvasok és szinte azt lehet mondani, hogy "mindenevö" vagyok. Kivéve a sci-fit és a horrort. Kedvenceim a krimik, a romantikus és történelmi témájú könyvek.
Nem tudnám most felsorolni tételesen a tavaly olvasott könyvek listáját, mert rengeteg volt. A teljesség igénye nélkül választottam most ezt az ötöt / meg ezek voltak épp elérhetö közelségben!


1. Müller Péter : Boldogság
Nálam ez alapmü. Nem egyszer nem kétszer olvastam már és nagyon sokszor elöveszem, ha épp olyan kedvem van, vagy valami szituációról eszembe jut. Müller Péter bölcsessége valami csoda számomra.

2. Brigitte Blobel: Für immer, deine Eva
Csak egy habkönnyü, egyszerü nyelvezetü német regény, hogy a németet is gyakoroljam néha.
De bevallom öszintén inkább az anyanyelvemen olvasok szívesebben.

3. Corinne Hofmann: Afrikai szeretök
Egy önéletrajzi regény arról, hogyan boldugul egy európai nö Afrikában, egy teljesen más kultúrában és mennyi mindenre képes a szerelméért.
A filmet is láttam, de ebben az esteben is a könyv sokkal izgalmasabb volt számomra.

4. Verena Wermuth: A tiltott nö
Hasonlóan az elözö könyvhöz, itt is egy európai nö szerelmi kapcsoltát követhetjük nyomon, csak épp most az arab világban. Lebilencselö.
"A több országban is hihetetlenül népszerü könyv egy olyan nö öszinte vallomás, aki a szerelem oltárán áldozott, majd megjárta a poklok poklát."

5. Via: webszerelem Már több barátnömet is buzdítottam e könyv elolvasására. Fergetes humorral és nekem nagyon tetszö stílusban tárja elénk korunk internetes párkeresö világát. Néhol döbbenetes, viszont nagyon szórakoztató.
Habkönnyü olvasmány; mindenkinek szívböl ajánlom!


A játék arra kér, hogy nevezzünk meg további 5 embert, hogy ök is számoljanak be könyvélményeikröl. Ezt én most nem tenném; viszont aki kedvet érez, hogy megossza velünk, azt arra buzdítom, hogy rajta! Én nagyon szívesen venném.
Köszönöm, hogy elolvastatok!



0 Comments: