péntek, október 24, 2008

Creme fraiche Waffel

Sürün sütök waffelt, mert gyermekem nagyon gerjed rá. De ma valahogy valami másra vágytam, így elkezdtem a neten barangolni, bogarászni. Nagy-nagy szerencsémre ráleltem erre a változatra, amit eddig még nem ismertem. Sokkal sürübb a tésztája, mint általában az általam sütött waffelé, az íze pedig csodálatos. Frissen ropogós, roppanós.
Ebböl a tészta mennyiségböl csak 5-6 db lesz. Érdemes dupla, esteleg tripla mennyiséggel készíteni; garantáltan el fog fogyni!




200 g Creme fraiche
2 tojás sárgája
50 g cukor
1 t.k. vaniliás cukor
pici só
fél citrom reszelt héja
125 g liszt
1/2 t.k. sütöpor


A Creme fraiche-t a tojás sárgákkal, a cukorral, a vaniliás cukorral és a sóval simára kevertem. Belereszeltem a citromhéjat. Beleszitáltam a sütöporral elkevert lisztet és összekevertem.
(nem megijedni: sürü lesz a tészta!)
A waffel sütöt megkentem vajjal, felmelígettem és 2 evökanál masszát tettem bele, így sütöttem ropogósra a waffelokat.


3 Comments:

Ria said...

A képek alapján kedvet kaptam a gofri sütéshez,gyorsan vettem is egy gofri sütőt.Isteni finom lett!!Nem találtam nálunk a következő hozzávalót: Creme fraiche. Tejföllel helyettesítettem.Vagy létezik esetleg valami más ami hasonlít hozzá?

Ria said...

A képeid alapján kedvet kaptam a gofrira,így gyorsan vettem egy gofri sütőt.Isteni finom lett!!

Ria said...

Csak az egyiket akartam elküldeni !!