vasárnap, október 05, 2008

Újrahasznosítás

POHÁRKRÉM


Történt, hogy a tegnapi Rigó Jancsi alkotás után megmaradtak a "szabászati" nyesedékek. Magyarán nem akartam kidobni, mert sajnáltam; megenni senki sem kívánkozott -majd hülye lett volna, amikor ott volt a Rigó Jancsi! :)))
Törpöltem, hogy mit is kezdjek vele!? Eszembe jutott Nagyanyám konyhája, ahol sosem volt semmi kidobva, mert mindent fel tudott használni valamire. Pironkodtam is magamban, mert belegondoltam, hogy nálam bizony mennyi minden vándorol a kukába néha. :(
Ezért, hogy valamicskét javítsak az arányon, kigondoltam, hogy csinálok valamilyen krémet és ebbe beleteszem a sütimaradékot.
Macikonyha oldalán már régebben olvastam az isteni mascarponés, fehércsokis krém csodálatosságáról; ez lett a krémje. Természetesen némi málna hozzáadásával.
Mást nem tettem, csak a poharak aljába morzsoltam a sütit, rákanalaztam a krémet, amit nem kevertem teljesen a málnával, így néhol szép piros volt, néhol pedig fehér. Márványos!
Tettem közé még málnát és süti morzsalékot, a tetejét pedig megdíszítettem.
Ebédután pedig dagadt a mellem, mert a családom egekig magasztalt!








0 Comments: