szombat, április 25, 2009

Bounty muffin II.

Azért kapta a II. számot ez a muffin, mert egy Stahl Judit féle változatot már készítettem és a leírás itt a blogon megtalálható. Ez a verzió Trinity barátnöm "gyermeke". Annyiban különbözik a másiktól, hogy ez ú.n. töltött verzió. Ergo: a kókuszos krémet lágy csokis tészta öleli körül. Igazándiból nem is tudom eldönteni, hogy melyik a finomabb. Ez is nagyon ott van!
Kevés változást eszközöltem, de nem egetrengetöeket.




2 tojás
15 dkg cukor
7,5 dkg vaj
1 vaniliás cukor
10 dkg túró
17,5 dkg liszt
2,5 dkg kakaópor
fél cs. sütöpor
2 púpozott e.k. tejföl

töltelék:
7,5 dkg túró
7,5 dkg Mascarpone
5 dkg kókusztejpor
6 dkg kókusz reszelék
1,5 tejföl

bevonó:
10 dkg tejcsokoládé
pici olaj
kókusz reszelék

A szokásos módon elkészítettem a muffin tésztát: külön összekevertem a száraz hozzávalókat, majd egy másik tálban a nedves összetevöket. Végül összevegyítem a két tálban levö dolgokat. A muffin formát kibélelem a papírkapszlikkal és tészta massza felét elosztom a 12 mélyedésben. A tölteléket rákanalazom a tetejére, majd a maradék tésztával lezárom. Elömelegített sütöben 180° on készre sütöm. Sütörácson hagyom teljesen kihülni, majd a felolvasztott csokoládéval, amiben egy kevés olajat is elkevertem. Belemártottam a muffinok tetejét és miután egy picit dermedtek, megszórtam kókusz reszelékkel.


3 Comments:

trinity said...

Ancsi: szebb, mint az enyém!!!!Remélem ízlett Maxnak is!!!

Ancsika said...

Trinity! Kettöt megevett :) ez nála már nagy teljesítmény!

trinity said...

Szuper!!!Örülök!!!