hétfő, április 27, 2009

Spárga felfújt

Isteni, villámgyors vacsora!

Amikor ma délután megvettem a roppanós, friss spárgát még nem is sejtettem, hogy mi lesz belöle. Illetve azt gondoltam, hogy csak maradok ma este a sima, mezei párolt változatnál, hollandi mártással. Aztán elkezdtem kalandozni a neten és rám kiabált ez a recept. Egyáltalán nem bonyolult, van hozzá minden itthon, akkor miért ne!? Azt, hogy mennyire finom, csak akkor tudjátok meg, ha elkészítitek.





1 kg spárga
500 ml hollandi mártás
150 g füstölt sonka
reszelt sajt


A spárgát megtisztítottam (ha zöld spárgát használunk, még tisztítani sem kell!), megmostam. Egy tüzálló tálba tettem, majd ráöntöttem a hollandi mártást, ami teljesen elfedte. Rászórtam az apró kockákra vágott sonkát, megszórtam reszelt sajttal, majd betoltam a 180° ra (légkeveréses) elömelegített sütöbe és 60 percig sütöttem. Kihagyhatatlan!

8 Comments:

Gizi said...

Mennyei finom lehet!! Én is csak párolni szoktam, de feltétlen kipróbálom így is. Köszönet a receptért!

Kata said...

El is hiszem neked, hogy kihagyhatatlan...:)

trinity said...

Szabad plagizálni Ancsi? :)))))Lehet, hogy fogok....

Ancsika said...

Trinity! Kötelezö!!! :)))

BeckZsu said...

Ez készen vett hollandi mártás volt? Mert én vettem egy dobozzal, hirtelen felindulásból, csak nem mertem még kipróbálni :)

Ancsika said...

Zsu! igen készen vett! Én mindíg azt használom, mert itt lehet kapni light-os változatot is, minimális zsírtartalommal. Ilyet úgy sem tudok készíteni. Nagyon szeretem. A "Thommy"-tól van. Próbáld ki bátran! Sztem miután kibontottad, kóstold meg elöször! :)

Garffyka said...

Mian, ezzel és Chef Viki receptjével újra kedvet kaptam a spárgához, főleg, hogy most már tudom, milyen ízre számíthatok :-)

Unknown said...

Végre itt is lehet spárgát kapni. Feltétlen kipróbálom ezt a receptet! Köszi érte!