csütörtök, április 02, 2009

Garffyka bucija

Teljeskiörlésü lisztes bucik

Nagyon nagy köszönettel tartozom Garffykának, hogy közzétette ezt a szinte pillanatok alatt elkészíthetö és tényleg nagyon finom buci receptet. Változtatás nélkül, mindent úgy csináltam, ahogyan az nála leírva vagyon. Kb. 5 percbe tellett, míg mindent kimértem és agépbe pakoltam, aztán csak annyi volt a dolgom, hogy dagasztás után kelesztötálban a duplájára kelesztettem a tésztát, majd átgyúrtam, megformáztam a bucikat, újra kelesztettem és kisütöttem. Mennyei!





140 ml víz
140 ml tej
300 gr liszt
150 gr teljeskiőrlésű liszt
1,5 tk só
2 tk cukor
1,5 tk szárított élesztő

tej a kenéshez
teljekiőrlésű liszt a szóráshoz


5 Comments:

Limara said...

Gyönyörűek! :))

trinity said...

Hétvégén én is, én is:))))

Gyöngyi said...

Reggelire küldhetnél..

Ancsika said...

Köszi Lányok!
Gyöngyike! elfogyott!!! De ma sütöm a köv. adagot! :))))

JD said...

Feliratkoztam a kóstolóid közé :)