szerda, március 12, 2008

CSOKI CSODA MUFFIN



Tényleg csoda, ez nem csak olyan "elszólás", hogy valahogyan nevezni kell. Valahol a neten bolyongva akadtam rá, de jó ideje csak örizgettem a receptes füzetben. Kíváncsi lennék azért rá, hogy még hány tuti recept vár kipróbálásra és lapít a füzetemben!??
Elöre bocsátom, ha valaki nem szereti a nem túl édes dolgokat, akkor több cukrot tegyen majd bele, ha megsüti, mert nem kifejezetten az a túl édes süti. nekem így volt pont jó:


100 g vaj
100 g keserü csoki (én 85%-ost használtam)
4 e.kanál liszt
4 e.kanál porcukor
2 tojás
pici szódabikarbóna
(tetszésszerint még: fehércsoki, mazsola, mogyoró, stb.)


A vajat és csokit a mikróban felolvasztottam és hülni hagytam. Beleszitáltam a lisztet, a porcukrot és a szódabikarbónát. Amikor teljesen kihült beleütöttem a tojásokat és géppel simára kevertem.
Majd a legvégén én apróra vágott fehércsokit és aszalt sárga barack darabkákat kevertem hozzá, majd papírral bélelt formába kanalaztam a masszát, tetejüket cukorkával díszítettem és elömelegített sütöben kb. 10-12 perc alatt készre sütöttem.
Csodás!

0 Comments: