szombat, március 08, 2008

Sacher torta mikróban


A neten akadtam rá a receptre; ki is próbáltam gyorsan. Tényleg gyorsan, mert hála a mikrónak percek alatt kész.


1 pohár tejföl (továbbiakban ez lesz a mérö pohár!)
1 pohár liszt
1 pohár cukor
1/2 pohár olaj
1 pohár instant kakaópor
1 pohár darált dió
1 cs. sütöpor
pici rum, vagy aroma
2 tojás


Mindent összekeverek a robottal és beteszem a mikróba (bármilyen mikrózható formába. Én koszorú formát használtam) a legnagyobb fokozatra 10 percre.
Még melegen bevonni melegített barack lekvárral és olvasztott csokival.

3 Comments:

Puccos said...

Nekem nincsen olyan formám amit betehetnék!!!!Jénai is jó lesz???Séffff asszonyság!

Ancsika said...

persze, hogy jó lesz! Bármi, ami a mikróba tehetö! :)

éva20 said...

Nagyon muszáj robotgéppel összekeverni? Én sokkal jobban szeretek inkább kézzel dolgozni. Úgy nem lenne jó? éva20