kedd, február 26, 2008

Diétás meggyes muffin


Puccom, ne mond, hogy nem gondolok rád! :))



200 g liszt
50 g kókusz reszelék
3 t.kanál sütöpor
1/2 t.kanál natron vagy szódabik.
1 tojás
250 g joghurt
125 g édesítöszer
1 cs. vaniliás cukor
80 ml olaj


ezenkívül: 1 üveg cukrozatlan meggybefött
1 cs. gyüm. zselatin
100 g cukrozatlan barack lekvár
a díszítéshez: kókusz reszelék


A lisztet, a kókuszt, a sütöport és a natront öszzekeverem egy mély tálban. Hozzáadaom a tojást, a joghurtot, a van.cukrot, az olajat és az édesítöszert.
A meggyet jól lecsepegtetem, a levében elkeverem a zselatint, majd a gyümölccsel összekeverem.
A meggy 2/3-át a tésztához adom, majd az elöre elkészített formába töltögetem a tésztát.
Elömelegített sütöben 200°-on, vagy légkeverésessel 180°-on cca. 25 percig sütöm
A muffinokat teljesen hagyom kihülni.
Felmelegítem a lekvárt és egy ecset segítségével megkenegetem a muffinok tetejét, majd kókuszt szórok rá és a maradék meggyel díszítem.
Hagyom teljesen lecsöpögni és kihülni, úgy fogyatszható.

0 Comments: