vasárnap, február 10, 2008

ez + az




Elöször is; egy nagyon fontos kérdés!!! Valaki írja meg legyenszíves, hogy lehet-e otthon háztartási nátront kapni??? Ìgy néz ki (akkorka zacsi, mint a sütöpor)





A másik pedig, hogy csak a boldogságomat szeretném megosztani! Tegnap este sikerült egy szupi dologra szert tennem egy internetes aukción. Én nyertem meg a licitálást! :)Alig várom, hogy valamikor a jövö héten megérkezzen és ki tudjam mielöbb próbálni. Azért is nagy az örömöm, mert a bolti ár töredékéért kaptam meg. Már nagyon régen szemzegettem vele, de mindíg valahogy sajnáltam annyi pénzt adni érte.
Íme:

1 Comment:

linbori said...

Ez talán a szódabikarbóna lehet,nem?
A sütőformák meg nagyon klasszak. Nálunk most a Lidl-ben van akciósan szivecskés és ilyen rózsás muffinforma meg nagy tortaformában is mind2.