szombat, február 23, 2008

Füszeres apróhús gombával, csöben sütve





Ezt ma délre kreáltam. Szeretjük a sütöben egyben sült dolgokat.


Volt itthon szüzpecsenyém, de bármi másból (pulyka, csirke) készíthetö. Vékony csíkokra metéltem a husit, beletettem egy tüzálló tálba, zsíradék nélkül!!! Gombát tisztítottam, szeleteltem és a hús tetejére halmoztam. Majd készítettem egy öntetet:

2dl víz, 2 dl tejszín, 2 evökanál étkezési keményítö és ízlés szerint füszerek. Ki mit szeret.Én tettem bele sót, borsot és jó sok apróra vágott petrust.Ezzel nyakon öntöttem a husit, végül megszórtam a tetejét reszelt sajttal, majd elömelegített 170°-os sütöbe toltam és 35 perc alatt szép pirosra sütöttem.

Galuskával és friss zöld salátával tálaltam. Nagy tetszést arattam ezzel is


1 Comment:

Unknown said...

Most készítettem el ezt a finomságot,sajnos gomba nélkül, mivel nincs itthon. Mennyei!!!!! Legközelebb kipróbálom gombával. Azt hiszem ez is a kedvencek közé megy. Örök hálám♥♥♥