szerda, június 03, 2009

Amerikai csoki-chips muffin

Ritkán járok a városban, de akkor tuti biztos találok valami kedvemre valót. Ma is így volt ez; költekeztem, de rendesen. Így jár, aki falusi kislány módjára beszabadul az üzletekbe. De nem panaszkodni szeretnék, meg nem is bánom, mert csupa olyan dolgokat vettem, amire nagy szükségem van. Kezdem azzal, hogy szinte ordított az egyik bevásárlóközpontban a könyv leárazás. Naná, hogy rögtön a szakácskönyvek voltak legelöre kirakva. Vettem is 2 szuper könyvet. Az egyik megint egy csokoládés.finomságos, a másik pedig ázsiai- indiai ételek könyve. Fél délutánom ment rá, hogy szépen komótosan átnézegettem a könyveket. Ripsz-ropsz, ki is próbáltam egy szuper gyors muffint. Már el is fogyott. Keveréssel, sütéssel együtt volt fél óra.
Ja, és majd nem elfelejtettem! Vettem még gyönyörüséges fagyi kelyheket és szép, sima, díszítés mentes poharakat is. Meg salátás tálat és sima egyszerü, keskeny, fehér porcelán tálcát. Ezekre már nagyon rég fájt a fogam. És csodák-csodája! olyan jól van a lelkem! Többet kell mennem a városba nem kétséges!





100 g puha margarin100 g cukor2 nagy tojás100 g liszt1 t.k. sütöpor100 g csoki"csepp"


A sütöt 180°-ra elömelegítettem. Kibéleltem a papírkapszlikkal a muffin sütöt.
A csoki csepp kivételével minden egy tálba tettem, habosra kevertem. Fakanállal beleforgattam a csokit, a tésztát belekanalaztam a formákba és kb. 20-25 perc alatt készre sütöttem.

9 Comments:

Tündér said...

Ancsika! Használd egészséggel az új szívet, lelket melengető szerzeményeket! Ezek olyan jó dolgok!A muffinok is guszták lettek és látszik rajtuk, hogy finomak (Voltak:)!Én ritkán sütök muffint, annyira nem kedvelem, de azt szeretem benne, hogy tényleg gyorsan elkészül.Bár amit sütöttem , az elég jó lett, két fajta is volt: narancsos is és csokis is.(A képek a gépen várakoznak, még nem került fel a blogra:(

erős ildikó said...

Nagyon klassz a muffin, de várom még az előző csokoládés könyvedből is a további finomságokat! (Remélem, azt még nem tetted félre az új könyv okán...:)

Gizi said...

Gratulálok az új szerzeményeidhez!!!Olyan lelkesedéssel írtál a vásárlásról, hogy szinte ott éreztem magam veled. Akkor most már bőven lesz mit kipróbálnod, nekem meg ellopikálni. Ugye szabad???

trinity said...

Na tessék, Ancsi-ma sem bírtad kis sütés nélkül:)))
Te küldhetnél nekem egy kis energiát....Hulla fáradt voltam és vagyok-már félig az ágyban:)
Háát, a vásárlás nálam is felszabadít némi endorfint:)))
Használd egészséggel és mutasd be az új szerzeményeket!

Garffyka said...

Ancsika, helyes, jót tesz a lelkecskédnek a pátyolgatás, bőven rád fét :)
Öööö, lehet esetleg papírszárnyakat ragasztani a muffinokra? Hátha egy elrepülne idáig :D

Méhn Niki said...

Nagyon guszták! Szép pufik! :) Úgy szeretem, ha szépen feljönnek, néha a sütő előtt ülve figyelem! :)

Ancsika said...

Köszi Lányok! :)

Napamátka! nem tettem félre, de abban valahogy "nehezebb" finomságok vannak. De postolok becsülettel! :)

Gizike! Lopizzál nyugodtan! :)

Trinity! ja, ja! már kínomban nem tudom mit csináljak! Nagyon nem vagyok toppon! :(

Garffykám! Olyan is lesz, aminek szárnyai vannak! Ígérem! :)

duende said...

Nagyon szépek! Olyan jó néha kincseket lelni! Engem is nagyon fel tud tölteni. :))

Én is muffinoztam! :))

Chef Viki said...

Ilyenek vagyunk mi nők: szárnyakat kapunk egy kis vásárlásról :-) Micsoda kincseket szereztél, nem csoda, hogy fülig ér a szád!!!

Kell is most az az endorfin!!