szerda, június 03, 2009

Cukkinis, sajt-nyársak


Tegnap Duende elkészítette a panír sajtot, amit remekül lehet sütni is. Erröl jutott eszembe, hogy a hétvégi grillezésnél én is sütöttem sajt nyársakat. Igaz, a sajtot nem én készítettem, hanem vettem, de remekül lehet majd a saját készítésüt is grillezni. Semmi extra, mert csak hosszúra vágott zsenge cukkini szeletekbe tekertem a sajtot. Váltakozva 1-1 gombával nyársra szúrtam, majd szines borssal böven megszórtam és meglocsoltam olivaolajjal.

6 Comments:

Garffyka said...

Imádom a cukkinit! Ráadásul hétvégére grillezést tervezünk :) (remélem nem mossa el az eső.
Nagyon ötletes :)

trinity said...

Ancsika,
gyönyörű megint-és nagyon szeretjük!!!

Chef Viki said...

Hétvégén nálunk is befigyel a grillezés!

Ötlet lopkovics :-))

erős ildikó said...

Én is nagyon szeretem a cukkinit és a gombát - s persze főleg sajttal. Így ezt bármikor megenném, nagyon kívánatos!

Ancsika said...

Csináljátok meg nyugodtan, mert nagyon finom! :)

Renata Kalman said...

Ez tök jó!
Cukkinit még nem vettem az idén, mostanság inkább padlizsán túltengés van itthon.
Hasonlót csináltam tavaly (cukkinis) csak tofuval.