péntek, június 26, 2009

Maci a málnásban....

ez voltam ma én! Kora reggel útrakeltünk málnát szedni. Annyit ettem a friss, érett, zamatos gyümölcsböl, hogy majd` kipukkadtam. Jó szerencsémnek köszönhetöen olyan környéken élünk, ahol szinte minden gyümölcshöz (sajna barack nincs!) hozzájutok, szedd magad keretében. Így volt a rengeteg eper, ma pedig a málna. Fenem már a fogam az áfonyára (még 8-10 nap) és a cseresznyére, meggyre is. Most itt ülök a rengeteg málna közepén és osztok, szorzok, hogy mindenre jusson, amit elterveztem. Ezért, most eltünök egy kis idöre, mert a málna nem várhat.
Feldolgozom, persze közben majd készítek egy pár fotót is, aztán visszatérek.



12 Comments:

"saját levében" said...

"Két pici mackó ha náthás,
Takonyban úszik a málnás!"

Gabah said...

:-)))))))))))))

Méhn Niki said...

de jó neked, hogy ennyi gyümitek van! én is szeretnék majd egyszer egy hatalmas kertet rengeteg gyümölccsel! anyuéknál van málna meg barack, de az nem ugyanaz. :)

kíváncsi vagyok, miket fogsz sütni, már epekedbe várom! ;)

Gabah said...

És irigy is vagyok, emrt évek óta nem jutok málnához! Pontosabban 5 éve. Illetve jtni jutnék, de jelenleg drágábban mérik, mint az aranyat.
Így marad az a 3-4 tő, ami a kertben nő.
:-(((
Majd jövök hozzád nézelődni. Az is jobb, mint a semmi. :-)

szepyke said...

Én tegnap főztem be a málnát lekvárnak. Gyönyörű gyümölcs, és az illata is mesés. (én nem szeretem, mert apró magok vannak benne és szőrös...)

JD said...

Imááááááádom! :)

trinity said...

Én is IMÁDOM!!!Irigy, irigy.....

Mónika said...

Van a telkünkön 3 málnatő. Összesen 2 szem termett az idén.:))
A szomszéd öreg bácsinak temérdek van, kihajlik az utcára, ott kelletik magukat az óriási szemek, csak hát ugye nem az enyémek... :(

Ancsika said...

Saját levében! :)))))) ez édes! :)

Gabah! gyere! várlak szeretettel!

Muffinka! még csak tobzódom a receptek közt! De már egy csomó munkával kész vagyok :)

Szepyke! és, ha szörös???? attól még finom! A barackot sem szereted? az is szörös :))

JD, Trinity! Gyertek, van még!!! Legalább lesz segítségem :)))

Mónika, nekem is van már 3 tö a kertemben, de még nem terem. Talán jövöre! Addig meg marad a szedd magad! :)

Belly said...

jaj de szép szemek,szinte érzem az illatát...

lúdanyó said...

De irigyellek a sok málna miatt!! A kedvenc gyümölcsöm :)

erős ildikó said...

Nálunk a nomádportán mostanra érett le az eper. Viszont sok málna van!