csütörtök, június 25, 2009

PinaColada fagyi

Ha már ilyen szépen elnevezett Scofield Frau Bagamérinek, akkor hü maradok a nevemhez és posztolok egy újabb fagyit. Nagyon szép ananászt kapni mostanában és azon túl, hogy szép ráadásul édes is, mint a méz. Így szinte mindennap hazakéredzkedik velem egy termetes ananász. Ma gondoltam egy mereszét és a koktél példájára gyártottam egy fagyit. Igazán hüsítö, ebben a nem éppen kánikulainak mondható idöben. Ahol nem kapnak gyerekek a fagyiból érdemes egy löttyintés fehér rummal, vagy kókusz likörrel még egy kicsit megvadítani.




1/2 ananász
citromlé
cukor
100 g tejszín
100 ml kókusztej


Az ananászt megtisztítottam és felkockáztam. Lecukroztam és citromlevet facsartam rá. Nem írok mennyiséget, mert ez szerintem ízlés dolga; van aki édesebben, van aki savanykásabban szereti. Betettem a hütöbe. A tejszínt és a kókusztejet egy kisebb lábasban teljesen felmelegítettem, de nem forraltam! Félretettem és teljesen hagytam kihülni. Jó fél óra múlva kivettem az ananászt a hütöböl és pürésítettem, majd összeöntöttem a tejszínes kókusztejjel. Fagyigépbe tettem és addig vártam, míg el nem érte a megfelelö állagot. Na, jó, néha azért kóstolgattam közben :)


19 Comments:

erős ildikó said...

Már vártam a következő fagylatos bejegyzést! Na de ez?? Igazi ízorgia, abszolút kísértés!:) Csodaszép!

szepyke said...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ az egyetlen koktél, amit imádok, a Pina Colada, de csak virgin változatban. Kókuszfüggő vagyok!!!! Tudnál nekem ebből is csomagolni? Valamit már kértem ma, jó lesz egyben, úgyis éppen nyitva az ablakom! Köszönöm!!!!:DD

Wise Lady said...

Jajaj!

Reni said...

nagyon szép! én is gondoltam ananászfagyira pont a napokba, de eszembe sem jutott a piňa colada, pedig én is nagyon szeretem. párszor ittam már strawberry colada-t is, na az is isteni!

Scofield said...

butakérdés, de azért felteszem mielött betévedek végső elkeseredésemben egy "je ne suis pas fou" üzletbe és magamra rántom az első fagyi gépet:) tehát. A gép lényege, hogy a végére olyan állagú fagyit nyerünk, mit a cukrászdai, tehát rögtön gombócozható? Mert az én home made fagyimnál azért a jégcsákány vagy a türelem játszik be fogyasztás előtt. És mindkettőnek hiányában szenvedek:))))

Ancsika said...

Napamátka! :)

Szepyke, már el is küldtem! Jó sokat. Hogy Te is hízz, ne csak én! :))

Wise Lady! Mi a baj???? Remélem nem vagy beteg :)

Reni! Hm!!! Olyat meg még én nem ittam! A gyümölcsön kívül mi van benne?

Scofield! Abszolut! Rögtön gombócozható! Viszont, ha nem fogy el azonnal és beteszed a mélyfrigóba, na akkor ehhez is kell a jégcsákány :)
De biztatlak, hogy vegyél gépet, ha teheted, mert valami csodás. Kigondolod és 1 óra múlva már kanalazhatod is az sk. fagyit :)

Scofield said...

Na ez az, ettől félek én, hogy egy óra múlva már kanalazni is fogom:)

trinity said...

Ancsi,
jajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!
Fincsi!!!!!!!!!!!!!!!

Tündér said...

Eszméletlen jó!!!

Ancsika said...

Scofield! Spuri!!! Vegyél egyet!!! Úgyis addig rágom a füled, míg nem hajlasz a szép szóra!! :))

Trinity! Gyere!!!!!!!!!!!

Tündi! Köszi :)

Vesta said...

Húú, egy tökéletes fagylalt költemény!!

Chef Viki said...

Megőrülök tőled :-)) Valami hihetetlen, mivel rukkoltál megint elő!

Kééééééééééééééééérek! Sokat!!!

duende said...

A fagyi is szuper, és a fotók... :) Nagyon szépek! :)

Scofield said...

Ok:) feláldozom magam.

JD said...

Csodaszép, mint mindig :)

Ancsika said...

Köszönöm, mindenkinek! :)

Méhn Niki said...

már ne is haragudj, Ancsi, de hogy képzeled, hogy ilyenekkel izgatod a jónépet?? :) ebben a forróságban ráadásul... most azonnal be tudnék vágni egy nagy vödörrel! :D

lúdanyó said...

Egy kis rum még mehetne bele, nem? :)Ezt mindenképpen megcsinálom, nagyon szeretem ezeket az ízeket együtt!

Ancsika said...

Lúdanyó! Írtam is, hogy érdemes még egy kis fehérrummal, vagy más alkohollal egy kicsit megvadítani. Én nem tudtam, mert kiskorúval rendelkezem! :)