szerda, június 10, 2009

Titkaim! - Vannak?


Öszinte embernek tartom magam. A hozzám közelállók tudnak rólam mindent. Hajlamos vagyok túlságosan is kiadni magam, ami tudom olykor nagy hiba! De ilyen vagyok és akik szeretnek, azok elfogadnak ilyennek. Most Trinity volt kíváncsi a "titkaimra".

Fú, de nehéz! Mert mit is írjak? Jó lenne tudni, hogy ki mire kíváncsi!? Meg a nagy titkok úgyis titkok maradnak, amit mindenki megtart magának.

1. Önzetlenül, fenntartások nélkül szeretek. Szeretteimért, barátaimért a tüzbe mennék. Viszont, ha valaki eljátsza a bizalmam sosem tudok megbocsátani. Nem tartok haragot, de egy elszakadt szálat már sosem kötök többé össze. Nehezen, de túllépek rajta.
2. Hiszek a lélekvándorlásban. Mindennek oka van, semmi nem történik indok nélkül. Megérzem, ha olyan emberrel találkozom, akivel már volt dolgom valamikor.
Érdekes és megnyugtató élményem volt, amikor imádott Apukámat elvesztettem. Akkor éjjel eljött hozzám és elbúcsuzott tölem. Attól a pillanattól kezdve tudom, hogy a halál nem rossz dolog. Megszállt egy csodálatos béke és el tudtam engedni azt, akit a legjobban szerettem. És ez nem álom volt!
3. Nem igazán tudok uralkodni az arcomon. Ha valakivel nem szimpatizálok, az rögtön kiül az arcomra és nem tudok ellene tenni. Hozzám közelállók már sokszor kérték, hogy próbáljak meg ezen változtatni, de sajnos nem megy. Pedig rengeteg energiát fordítok rá. Tudj` Isten miért van ez!?
4. Nagyon szeretem a nyarat és a tengert. Akkor érzem magam igazán jól, ha tengerparton vagyok. Imádok tengerparti kicsiny falvak zeg-zugos utcáin kóborolni. Akkor azt érzem: itthon vagyok!
5. Ráknak születtem, a jegy minden szépségével és terhével. Nagyon szélsöséges vagyok. Egyik pillanatban pörgök ezerrel, majd a következö pillanatban bezárkózom, magamba fordulok, szavam sem hallani. Néha ezt elég rosszul élem meg, mert engem is zavar, de nem tudom kontrolálni.
6. Tudom, hogy van egy örangyalom, aki vigyáz rám. Sokszor érzem, hogy velem van. Volt egy nagyon súlyos autóbalesetem, akkor tanújelét is adta létezésének. Élek, mert vigyázott rám!
7. Szeretek élni. Teljes az életem. Imádom a kisfiam. Minden megadatott, amire szükségem van. Néha telhetetlen vagyok, de beismerem, gyarló vagyok én is, mint oly sokan.

Most akkor gondolkozhatok, hogy kinek is adjam tovább!?
Szeretném a titkaitokat megtudni:

Limara

Napamátka
Scofield
Csongi
Miss Muffin
Kata
Tündér

9 Comments:

Chef Viki said...

1,3,4,6 - stimmt :-) És Zuram rák :-))

De jó lesz végre találkozni személyesen is nyáron!!!

Scofield said...

Szép gondolatok:)
Feladat megoldva!

trinity said...

Jesszusom Ancsi!!!
1, 2, 3, 4,stimmel alapvetően nálam is, az 5 is, csak nem vagyok rák-de épp ennyire ingadozom a végletek közt...
Őrangyalomban hiszek, bár tudni nem tudom....
És igen, élni nagyon jó!!!

Köszi!!!

Milyen jó, hogy Scofieldnek is gurítottad én is kíváncsi voltam rá....

Unknown said...

Több dologban is hasonlítunk, pedig én Kos vagyok :)

erős ildikó said...

Nincsenek is titkaid! Vagy mégis?:))

Méhn Niki said...

Köszönöm! :)
Megírtam, lehet olvasni! :D

Én is a tengerpartom érzem magam igazán otthon! De erre nem is merek gondolni, idén nem megyünk sajnos. Legalább is nem 100%... 20%... :((

duende said...

Nagyon sokban detto. Pl. nyár és kis zegzugos falvak és tenger és napfény. :)

És a többis, alapvetően.

erős ildikó said...

Köszönöm szépen a kérdést. Jelentem: megírtam.:)

Belly said...

Mian!Én is detto,csak én vízöntő vagyok:-)