vasárnap, június 21, 2009

Szigetházi tésztás szelet - Max nyomán

Olyan sok jót hallottam már Max eme remekéröl, hogy biztos voltam benne, valamikor kipróbálom. Tervben volt már régebb óta, de valamiért mindíg háttérbe szorult. Ma viszont eljött a szigetházi ideje nálunk is. Jobb késön, mint soha alapon. Nagyon finom és könnyen elkészíthetö, tovább gondolható, fejleszthetö csöben sült finomság. Köszönjük Max a receptet!





2 cs. levelestészta
70 dkg csirkemell filé
10 dkg fekete erdö sonka
20 dkg reszelt sajt
2 tojás
2,5 dl tejföl
2,5 dl fözötejszín
2 db savanykás alma
5 dkg bacon szalonna
10 dkg gépsonka
só, bors
majoranna, kakukkfü
petrezselyem

Minden összetevöt meghagytam, egyedül a mennyiségeken változtattam egy picinykét. Úgy jó, ahogyan van. Fázis fotókat nem készítettem, mert Max oldalán profin be van mutatva minden, klassz fotókkal. Mégegyszer köszi Max!

7 Comments:

Wise Lady said...

Hűha! Ez nekem is kell!

Limara said...

Nagyon jól néz ki, én is listára vettem! :))

Limara said...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
trinity said...

Ez egyszerűen tökéletes lett, Ancsi!!

De mintha a Ti tésztátok szebb lenne, mint az itthoni...Más szerinted is?

Ancsika said...

Trinity! más teljesen, sajnos! De otthon több félét is lehet kapni.

Garffyka said...

A jó öreg Szigetházi :) Nálunk is nagy kedvenc; én sonka nélkül (senki nem eszi, csak én) szoktam sütni, van, hogy párolt gomba is kerül bele. Mindenképpen finom :D

erős ildikó said...

Azt hiszem, ennek én sem tudok tovább ellenállni!!