kedd, június 09, 2009

Márványcsirke

Ezt a receptet is a Mindmegette oldalon leltem. Már elsö olvasatra is tetszett, aztán a hétvégén adta magát, hogy megcsináljam. Pillanatok alatt el lehet készíteni, csodásan néz; nem utolsó sorban pedig finom. A vendégeim pedig nem gyözték dícsérni, még a receptet is le kellett írnom.





2 db csirkemell
3 tojás
3 e.k. liszt
3 e.k. tejföl
20 dkg reszelt sajt
bors, só
tetszés szerinti füszerek
vágott petrezselyem
25-30 dkg vékony bacon


Egy özgerinc formát kibéleltem a vékony baconnel úgy, hogy mindkét oldalán lelógjon (késöbb ezt kell rá visszahajtani). A csirkemellett vékony csíkokra vágtam és az összes hozzávalót egy nagyobb tálban összekevertem. A masszát belekanalaztam a formába, visszahajtogattam a bacont, majd alufóliával letakarva a forró sütöbe toltam. (180°) Így sütöttem 25 percig, majd levettem a fóliát és további 20 perc alatt pirosra sütöttem.

8 Comments:

Mónika said...

Nagyon jó!!!!
Ilyesmiket szeretek csinálni.
Köszi az ötletet!

lúdanyó said...

Ez nekem is nagyon tetszik :)

erős ildikó said...

Ez tényleg klassz és egyszerű! Nálunk is tetszene, köszi a receptet!

trinity said...

Miket találsz!!! Szuper!
Nekem ált. keresni is kevés az idő....

Wise Lady said...

Ha fele füstölt sajt? Hidd el megbolondítja.
Nagyon hasonló rakottan nálam is van a blogon.

Unknown said...

Hétvégén kipróbálom. Köszi.

Ancsika said...

Örülök, hogy tippet tudtam adni! Tényleg finom! :)

Chef Viki said...

Hűha, ez még hidegen is isteni,nem? Egy salátával!

Elég volt annyi sülési idő? Átsült? Én mindig ezen parázok :-)