hétfő, február 09, 2009

Amikor megszólal a kenyér

Elöször nem is akartam feltenni a kenyeret, mert tegnap már megemlítettem, hogy kenyeret sütöttem. Aztán mégis úgy döntöttem, hogy mindenképp megérdemel egy külön postot.
Próbálkoztam már fehér kenyér sütéssel, de ilyen jól még sosem sikerült. Persze, ez most sem annak köszönhetö, hogy én nagyon ügyes vagyok, ha nem Limarának, aki szóról szóra átadta az összes tapasztalatát; mit s hogyan kell csinálni, hogy finom kenyér kerüljön ki a sütönkböl. Tegnap aztán mint egy szentírást követtem Limara receptjét és az elkészült kenyerem végre nekem is "beszélgetett".








3 Comments:

ManóAnyó said...

Ez tényleg nagyon jól néz ki. Olyan jó lenne törni egy darabkát belőle :)

Limara said...

Gyönyörű!!! Nagyon ügyes vagy, gratulálok! :)))

Ancsika said...

Köszi szépen! :) Igyekeztem!