hétfő, február 02, 2009

Citromos csirke /Nigella/



csirke mell vagy comb, esteleg egész csirke
1 db bio citrom
2 fej fokhagyma
só, bors
friss kakukkfü
olivaolaj
1-1,5 dl fehérbor


A csirkét sóztam, borsoztam. Egy bio citromot megmostam és 8 felé vágtam, beszórtam a csirke közé, a tepsibe. 2 fej!!! fokit meghámoztam, de a gerezdekröl nem szedtem le a héját, azt is tepsibe szórtam. Friss kakukkfüvet lehúztam a száráról és apróra vágtam, rászórtam a húsra. Meglocsoltam 3 e.k. olivaolajjal és a fehérborral, majd az egészet jól összeforgattam. A tepsit alufóliával letakartam és bedugtam a 160°-ra elömelegíett sütöbe.
Bö 1 órát hagytam (a recept 2 órát ír, de nekem így is vaj puha lett), majd leszedtem a fóliát és 35-40 perc alatt megpirítottam.


1 Comment:

JD said...

Ez lesz a következő sült csirkecombos recept, amit kipróbálok! Nagyon guszta! puszi!