péntek, február 13, 2009

Tavaszváró

Kinn szakad a hó, immáron 3. napja, kisebb nagyobb megszakításokkal. Pedig ezt már egyáltalán nem szerettük volna, hiszen lelkiekben felkészültünk a tavasz érkezésére. De a hön áhított évszak ebben az évben még úgy gondolja nem érkezett el az ideje.
Viszont fricskát mutatunk a télnek és csempészünk egy kis tavaszt a zord idöbe.
Annyira gyönyörüséges eprek kellették magukat ma, hogy képtelen voltam ellenállni a csábításnak. Csodák-csodája! még íze is van, pedig felkészültem, hogy vízízü, esteleg savanyú lesz a még oly gyönyürü eper. Hoztam egy párat mutatóba:





2 Comments:

Vica said...

Szia! Megértelek, én sem tudtam ellenállni, pár nappal korábban. És én is meglepődve tapasztaltam, hogy van íze, sőt meglepően finom volt.
http://gumimacik.blogspot.com/2009/02/tavaszvaro-montazs.html

Unknown said...

Gyönyörűek az eprek! Én is vágyom már a tavaszra, erre ma reggelre hó esett:(