szerda, február 04, 2009

Risotto con fegatini

Rizotto szárnyasmájjal




250 g csirkemáj
50 g bacon
20 g szárított vargány gomba
4 e.k. friss parmezán sajt
250 g rizotto rizs
1/8 l száraz fehérbor
1 l csirkeleves
1 hagyma
3 e.k. vaj
só, bors


A szárított gombát beáztattam a fehérborba, 2 órára. Leszürtem, apróra vágtam. Az áztató levet nem szabad kiönteni!!!!
A bacont és a hagymát apró kockára vágtam. Vajon megpirítani, majd hozzáadni a gombát is, majd a rizst. Együtt átpirítani, majd folyamatosan hozzáadni a levest és kevergetni. Sózni, borsozni, pici parmezánt is belekeverni.
A májat 1 e.k. vajon átpirítottam, kb. 3 perc.
Sóztam, borsoztam, majd meglocsoltam a boros-gomba lével és röviden felföztem.
Az elkészült májat a rizottó tetejére halmoztam és parmezán forgáccsal megszórtam.


1 Comment:

alchri said...

Ancsám, ez nagyon guszta és biztosan isteni finom is volt!