vasárnap, július 19, 2009

Bánat


Imádott kiskutyámat éjjel be kellett vinni a klinikára. Nagyon beteg lett szegénykém. Már pénteken voltunk az állatorvosnál, mert hasmenése volt és hányt. Teljesen apatikus volt egész nap. Még felkelni sem volt kedve. Aztán kapott a jó doktortól 3 injekciót, meg tablettákat és úgy tünt tegnap, hogy kicsit jobban van. Éjjel arra ébredtem, hogy újra rosszul van. Nagyon szenvedett. Azonnal öltöztem és irány a kórház. Már a kocsiba is alig tudott beszállni. Azonnal megröntgenezték és a diganózis: a méhe tele van gennyel. Elmondta az orvos a lehetséges variációkat. Akkor már azt hittem, hogy megfulladok. Úgy éreztem, hogy nem kapok levegöt, a szívem a torkomban dobogott. Még mindíg elöttem van a tekintete, ahogyan nézett rám, amikor elvitték. Mert természetesen ott kellett hagyni. Nem volt kérdés, hogy operálni kell. A kérdés az volt, hogy lépett-e fel komplikáció, vagy sem. Ebben az esetben, hogy jutott-e genny a hasüregbe, vagy sem!? Arra gondolni sem akartam! Fél 4 -re értünk haza. Most fogalmam sincs, hogyan tudtam haza vezetni. Persze aludni már nem tudtam. Egyik cigit szívtam a másik után és fohászkodtam. Néha-néha elbóbiskoltam. Fél 8-kor a telefon csöngésre riadtam. Az orvos telefonált, tudtam! Remegett a kezem, amikor felvettem a telefont, mert nem tudtam mire számíthatok. Bonnykám túl van a mütéten, szerencsére nincs komplikáció. Kapja az infúziót és ha továbbra sem lép fel nála szövödmény, talán holnap haza hozthatom. :)
De megnyugodni még mindíg nem tudok. Reszeket a szívem érte! Alig várom, hogy újra átölelhessem, Ö pedig rám mosolyogjon.

20 Comments:

szepyke said...

Már megint bőgök. Nagyon izgultam, ahogy olvastam, hogy a vége jó legyen. Jobbulást, és vigyázzatok egymásra!

erős ildikó said...

Kívánom, hogy mihamarabb meggyógyuljon s újra Veled lehessen!

Scofield said...

ez valóban bánat, de tudod sok minden múlik a szándékon. Bony meggyógyul, mert meg kell gyógyulnia!:) hajrá Bony

Unknown said...

Én is egyből sírtam,ahogy olvastam.Kutyás szívem van és nekem is van egy 10 éves kutyám,aki a mindenem.Teljes szívemből átéreztem azt amin keresztül mentetek.Csak a legjobbakat kívánom nektek!!!Várom a fejleményeket,nagyon!Azt azért csodálom,hogy a doki nem vette előbb észre,csak mikor már ilyen komoly.Mi már félévente járunk szív és hasi ultrahangra,röntgenre és vérvizsgálatra,hogy bármi van,még hamar,a kezdeteknél el lehessen kapni.Ezt mindenkinek ajánlanám,aki olyan szívvel szereti a kutyáját mint mi,életmentő lehet!!Izgulok értetek és szorítok nektek!És gyönyörű a kutyus!!!

Ancsika said...

Köszönjük Neketek! :)
Most várom a következö órában a telefont a kórházból, hogy mi van a drágámmal. Annyit tudtunk csak meg, hogy már ébren van; enni nem eszik. Mondjuk ezt nem is csodálom :(
Alig várom, hogy láthassam! :) Talán holnap!

Nyafkamacska said...

A gennyesméhgyulladás nagyon komoly dolog. Drukkolok nektek, hogy meggyógyuljon a kutyusod!

Gizi said...

Teljes szívemből sajnálom és együtt érzek veled!!!!!Nagyon szorítok hogy minden rendbe legyen és minél előbb haza tudjad vinni. Nagyon szép kutyus, hasonlít a mienkre.A mi kutyusunk is családtag, neki az ízületei fájnak, én naponta többször megmaszirozom.

Latsia said...

Jajj nagyon sajnálom Bonnykát...
Remélem rendbejön a drága, drukkolok nagyon, átérzem a félelemmel vegyes bánatodat, de bízzunk benne, meggyógyul, szorítok Érte én is, hajrá Bonny!

Ancsika said...

Köszi mindenkinek! :)
Hívott a doktornö, most délután. Elmondta, hogy Bonny állapota stabil, láza nincs. Holnap hívjuk, hogy haza jöhet-e!? Azért én még este telefonálok és érdeklödök. Annyira rossz, hogy nem lehet hozzá bemenni. Biztos nagyon hiányzunk neki és nem tudja, nem érti, hogy miért nem vagyok vele!? Az eszem érti, hogy nem látogatható, a szívem viszont nem!!!! Minden gondolatom ott van nála és ezt Ö érzi! :)

Vica said...

Jobbulást a kutyusnak. Tudom, hogy milyen nehéz ez a gazdinak.

alchri said...

Ancsa, nagyon sajnálom és drukkolok, hogy teljesen meggyógyuljon!
Kivert a víz a hozzászólásod olvasása alatt, pont ma mesélte el otthoni barátunk, hogy meghalt Gina kutyusa, 3 éves vizsla volt, valószínü megmérgezték és nagyon sokat szenvedett:((((((

KryaSpirit said...

Most már egészen biztosan meg fog gyógyulni és hamarosan otthon lesz veled! Szerencsére még időben megműtötték és ő is élni akar, mert érzi, hogy mekkora szeretet veszi körül!!!!:)

Judit said...

Nyelem a könnyeimet. :( Nekünk másfél éve volt egy súlyos műtétünk, és a lábadozás tizenvalahányadik napján elment a gyönyörű kutyuskánk. Bár most itt van mellettem a szintén tündéri utódja, azóta sem tudom őt elengedni. :(
Szorítok értetek ! Üdv: Judit

Rainbow said...

Nagyon sajnalom a kutyusodat. Nekem is van egy spanielem, igy at tudom erezni, min kell keresztulmenned.
Szoritok Nektek es mielobbi gyogyulast kivanok! :)

Zsuzsi said...

Nekem volt ebben részem, nem kívánom senkinek. Remélem, hogy a kis társad hamarosan veled lehet megint!

trinity said...

Remélem, mire írok, Bonny már jól van !Szorítok!!!

murok marci said...

szia ancsi, remélem azóta újabb híreid vannak, hogy minden rendben bonnyval. nekem is volt évekkel ezelött hasonló "élményem", ma is nagyon elszomorodom, ha rá gondolok.

Ancsika said...

Tegnap este azt mondták, hogy "jól" van! Nincs probléma, viszont még semmit nem evett! :(
Ma délben kell telóznom és akkor megmondják, hogy mikor hozhatom haza!

Chef Viki said...

Ancsikám, mielőbbi gyógyulást a kutyusnak!! Nyugodjon meg a kis szíved, értő kezek óvják és gyógyítják!

Várom a híreket :-)

Méhn Niki said...

jesszusom... szegénykém, tudom min mentetek keresztül!! :(
de már láttam előrébb, hogy otthon lábadozik! örülök, hogy jobban van!
sok gyógypuszit neki! :)

egyszer én is rohantam az orvoshoz ölemben a Booval. Belőle véres lé folyt. iszonyatosan megilyedtem.
ez legalább olyan rossz mintha az ember gyerekével történne. én lánykámként tekintek a Boora. :)