hétfő, július 20, 2009

Rumosmeggy fagyi

Igen, igen. Megint egy újabb fagyi. Az az igazság, hogy annyira elkényeztettem a családom az utóbbi idöben a fagyikkal, hogy valóságos palotaforradalom tör ki, ha nem készítek fagyit. Én iparkodom, iparkodom, így most újabb fagyi kreációval leptem meg öket. Borzasztó nyomás alatt vagyok!!! :) - nem mintha nem élvezném!




3 tojás sárgája
3 e.k. cukor
2 dl tej
2 dl tejszín
1 vaniliarúd magjai

zselés rumosmeggy befött


A szokásos módon vanilia fagyit gyártottam. Kikevertem a tojás sárgákat a cukorral, a felmelegített tejet és tejszín visszahütöttem, majd addig föztem a tojás sárgákkal, míg be nem sürüsödött. Hütöben teljesen kihütöttem, majd a fagyi géppel a megfelelö állag eléréséig kevertem. S.k. eltett rumos meggyet szórtam bele, jó böven és a fagyasztóban még dideregtettem egy kicsit. Sajnos minde elfogyott, egy szempillantás alatt :)

5 Comments:

Süti Bazár said...

Azt hiszem, itt is elfogyott volna. Istenieket csinálsz, mindig jövök tanulni. És nagyon örülök Bonny gyógyulásának! :)))

Tündér said...

Na Ancsi, most tényleg egy felé járt az agyunk, na jó nem teljesen. Én pálinkába áztatott meggyből készítettem fagyit, csak még nem került fel.A Tiéd nagyon guszta lett!Mint mindig!(Végül is a név kötelez:)

trinity said...

Jó ötlet, hogy vaníliaalapba tetted!! Jó rumos lett, remélem:)))

Ancsika said...

Yasmine! :)

Tündér! a pálesz sem rossz! :) Csak ne tedd a fagyi alapba! Mert nem nagyon fog megfagyni az alkoholtól!

Trin! A rumos meggy alapból dupla rumos volt! :)))

Chef Viki said...

Lesz miről beszélgetni Max-szal, ahogy elnézegetem :-) Mester a mesterrel :-DD