szombat, július 04, 2009

Lovely Blog

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!

Ildikének
Trinitynek
Limarának
Szepykének
Kata Konyhának
Mennyei Édességnek
Andi cukinak
Deborah-nak (Ízek emlékei)


Még sohasem kaptam ennyi szeretetet, amennyit töletek kapok nap-nap után. Köszönöm nektek, hogy rendszeresen jártok hozzám és bíztattok, dícsértek. Nagyon sokat jelent nekem.
Már csak az események után kullogok, hiszen szinte minden blogban megjelent már ez a kis logo. Nem is adnám személy szerint tovább senkinek. Inkább mindenkinek szeretném átadni, aki idelátogat, illetve ahová én is szívesen járok - egy hatalmas virtuális ölelés kíséretében.

3 Comments:

Limara said...

Tőlem is kaptad, hagytam neked üzenetet! :))

Ancsika said...

Marcsi! Elírtam a neveket!! :)) Bocsi és köszi, hogy szóltál!

Garffyka said...

Ancsikám, én is ölellek, virtuálisan, aztán az MP-n majd beváltom igazira! :D