hétfő, július 20, 2009

OFF

6 órakor hozhatom haza Bonnykát! :))))))

9 Comments:

szepyke said...

Yes!
Hu, megnyugodtam!:DD

Ízlésszindróma said...

csak most olvastam a korábbi posztot is! de most azért megnyugtató, hogy hazamehet végre a kutyabogárka:))

Limara said...

Most olvastam én is! Örülök, hogy jobban van a kutyusod! Megkönnyeztem!

duende said...

Gondoltam a kutyusodra én is. Örülök, hogy újra veled lehet, és meggyógyult! Mert meggyógyul. :)

erős ildikó said...

Csodálatosak a legújabb fagylaltjaid is, no meg a crumble, de most ennek örülök a legjobban!

Unknown said...

Nagyon örülök,hogy Bonny már a javulás útján és végre újra együtt lehettek.Kis otthonában Ő is megnyugodhat végre a nagy stressz után.Minden jót kívánok nektek!

Nyafkamacska said...

Nagyon örülök. Gyors gyógyulást kívánok Bonnynak!

trinity said...

Talán már evett is mostanra, és már nem fél...
Gyógyuljon meg gyorsan!!!

timus said...

Kutyásként nagyon együttérzek! Jobbulást Bonnykának! :D