péntek, július 03, 2009

Tutti-frutti szelet

Még mindíg adós vagyok málnás recepttel. Ezt a süteményt is a nagy málna beszerzés után sütöttem, csak épp idöm és alkalmam nem volt még posztolni. Valami gyors és laza sütire vágytam és épp szembejött velem Trinity blogján (forrás: Latsia) a Melba szelet. És egy régebbi Nök lapjában pedig találtam egy Tutti-frutti szeletet. Még mondja valaki, hogy nincsenek csodák. Csak akarni kell és az ember rátalál arra, amire épp vágyik. Pozitív gondolkodás!!!
Így a 2 sütiböl alkottam egyet. Annyira finom volt, hogy kb. 10 perc alatt fogyott el. Ismétlésért kiáltozik.
És a lekvárokkal még mindíg adós vagyok. Nem felejtettem el, közben itt van a nyakamon a cseresznye és a meggy. Nálunk holnap kezdik szedni a cseresznyét.




25 dkg puha vaj
30 dkg cukor (fele barna)
1 cs. vaniliás cukor
3 tojás
20 dkg liszt
5 dkg darált mandula
1/2 cs. sütöpor
pici só
málna, ananász, meggy
mandulaforgács


A vajat a cukorral habosra kevertem. Hozzáadtam a tojásokat is, egyenként. Egy másik tálban összekevertem a lisztet, sütöport, sót és a mandulát, majd a vajas krémhez kevertem. Egy kisebb tepsit kivajaztam és a tésztát beleöntöttem. A málnát, a friss ananászt és a magozott meggyet szépen sorban a tészta tetejére pakoltam, majd megszórtam a mandulával. 175°-ra elömelegített sütöben jó 50 percig sütöttem.

14 Comments:

Limara said...

Nagyon guszta! :))
Nézz be hozzám, kérlek! :))

szepyke said...

Hahóóóóóó, én is hoztam valamit:http://szepsegtar.blogspot.com/2009/07/kepzeljetek-kaptam-valamit-d-es-mar.html

Wise Lady said...

Gyönyörű!

Andi/cuki said...

Tetszik nagyon a süti,légyszíves nézz be hozzám,ajándék vár!

Dóri said...

Nagyon jól néz ki a süti és biztos finom is volt, hiszen csak volt.
(Ezt csak nagyon halkan jegyzem meg: a leírásból hiányzik a tojások felhasználása. Szívesen megkóstolnám.

trinity said...

Nagyon kívánatos a málnával!!
Ahogy Te fotózol,..... tudod Te egyáltalán, milyen szép????
Komolyan, fantasztikus vagy!!!

Latsia said...

Szia, csak a pontosság kedvéért...ez a recept a júliusi GOOD FOOD újságból van, és MELBA KOCKA a neve, ezt fel is tüntettem a recept alatt.

Ancsika said...

Köszönöm lányok! :)

Dóri, igazad van! Már pótoltam is a hiányosságot. Köszönöm neked!! :)

Trinity! csak irulok és pirulok! :)

Latsia, köszönöm a pontosítást. Trinity oldalán láttam, hogy töled van a recept, de most a Te oldaladra be sem néztem. Azért nem lett Melba a neve, mert a melba mindenkor barackot takar. Ebben a sütiben pedig nincs barack. A Nök lapjában pedig lajos Mari tollából, málnával és ananásszal Tutti-frutti néven szerepel. Kicsi a világ! :) De belinkellet téged is szívesen, mint forrást megjelölve! :)

Scofield said...

most a poszt a régi vagy az időjárás ennyire vicces:) még csak most érik a cseresznye? vagy ráérős idődben vissza aggattad a fára?

Ancsika said...

Scofield! nálunk ma kezdik szedni a cseresznyét :)))

Scofield said...

na akkor még előtted az élet:) de vicces, hogy a málna után érik arra felé:)

Méhn Niki said...

Hmm, ez is mennyeien néz ki!!
Épp most állok neki sütni, de még nem tudom hogy mit... :D
Van egy rakás kajszibarackom...
lehet kipróbálom ezt barackkal...?
na majd meglátjuk, szétnézek nálad... :)

Scofield said...

off hehe:) most jutott eszembe tutti fruttiról celeb brezsnyevszemöldökű kiszel tünde néni:)))) Ö is tutti frutti piroskája volt anno aus ungarn:)

Latsia said...

köszi Mian, aranyos vagy, de nem azért írtam, hogy engem belinkelj, arra semmi szükség, hanem csak azért mert ez tényleg Good Food recept, még ha a gyümölcsöt lecserélted is;O)
További sok finomságot neked!