péntek, július 31, 2009

Bakancs (étel) listám

Sokan vagytok kíváncsiak az én listámra is. Leírom, bár nem vágyom semmi különlegességre. Volt alkalmam nagyon sok helyen, nagyon sok finomságot kóstolni -még kuriózumokat is - de mégsem ezek a kedvenceim. Maradnék a jól bevált és számomra nagyon kedves étel mellett. Egy azonban nagyon fontos; történetesen, hogy szeretteimmel üljek egy asztalnál. Hogy hol? Hát épp ott, ahol együtt tudunk lenni.

1. Hogy meghozza az étvágyat, szívesen megiszom egy Unikumot, vagy egy hamisítatlan Szatmári Szilvát

2. Anyukám tyúkhúslevese, csigatésztával

3. Lecsó, szigorúan tojás nélkül, vastag, sürü szafttal, friss fehér kenyérrel

4. Tökfözelék, sok kaporral

5. Zöldbabfözelék, sok petrezselyemmel és fokhagymával

6. Rántott hús, kovászos uborkával, vagy uborka salátával

7. Csirkemáj - bárhogyan

8. Gomba - bárhogyan

9. Eszterházi torta a Daubnertöl

10. Fagyi, fagyi, fagyi.............

Kiábrándító? Ez vagyok én. Sokkal inkább eszem ezt, mint mondjuk nyers halat, mert ez a trendi. Persze én sem utasítok vissza egy nagy tál friss pisztácia kagylót Horvátországban, vagy egy helyi specialatást Egyiptomban, esteleg egy hamisítatlan olasz tészta ételt. De a hétköznapjaim nem erröl szólnak. Maradtam a realitások talaján.

5 Comments:

Zsuci said...

Nekem szimpi "a két lábbal a földön" megközelítés. :-)

szepyke said...

Nekem meg pláne az!:DDDD

trinity said...

Én is ilyen vagyik hétköznap, Ancsi...Mindegyik jöhet!!!
De néha azért álmodozni is jó:)))

Scofield said...

:))) egy kupicával:) nem hiszem, hogy az étvágyaddal baj lenne:)

Andi/cuki said...

Csak a kapros tök esik ki nálam. A többi jöhet sorban!