vasárnap, július 19, 2009

Barackos crumble

Már az elsö crumble-t, amit eperrel készítettem tudtam, hogy hosszú kapcsolatnak vagyunk az elején. Beleszerelmesedtem elsöre. Csak vártam az alkalomra, hogy más gyümölccsel is kipróbálhassam. A barack most adta magát, mert szerencsére idén van belöle választék böven. A mai változatba 3 féle barackot tettem: öszi, kopasz és sárgabarackot. A morzsán kicsit változtattam, mert ma Ízbolygó receptje alapján készült. Fantasztikusan megdobta a barackot a fahéj aromája. A hideg vanilia fagyi pedig elmaradhatatlan mellöle. Csúcs! Ja és nem utolsósorban pillanatok alatt kész és nem is drága!



2o dkg liszt

10 dkg vaj
10 dkg cukor
1 vaniliarúd magjai
1/2 t.k. sütöpor
2 t.k fahéj
csip. só
2 tojás sárgája

4-5 sárgabarack
2 öszibarack
2 nektarin

A morzsához valókat kivétel nélkül a robotba pakoltam. Párszor megpörgettem, hogy morzsás legyen. A gyümölcsöket megmostam, felkockáztam és a formába pakoltam. Szetterítettem a morzsát a gyümölcsök tetején és 180°-ra elömelegíetett sütöbe toltam. 35 perc alatt sült meg. Langyosra hagytam hülni. A hideg vanilia fagyival csodás volt!


6 Comments:

szepyke said...

Elnézést, itt van kóstoló felvétel?
Arra jelentkeznék!:D

trinity said...

Én is , én is!!!!!!!!!

Ancsika said...

Tettem Nektek félre, lehet sorakozni! :)

Chef Viki said...

Ez nálunk is mindent vitt :-)

Gyönyörűséges!!!

Ági, aki főz said...

Huhh, ahogy elnézem ez fantasztikus lehetett! Nekem már biztos nem maradt ;-)

Méhn Niki said...

hmm... gondolom nekem már nem maradt belőle... :)
nagyon guszta!