szombat, július 11, 2009

Couscous saláta fetával és málnával

Még azért akad egy-két málnás recept. :) Sajnos csúszásban vagyok a receptek posztolásával, de igyekszem utólérni magam. Közben meg készülnek újabbak is, azokat is minél elöbb szeretném közszemlére tenni.
Málna még mindíg van. Söt! Beszéltem az emberrel, aki felügyeli a szüretelö embereket és megnyugtatott, hogy még lesz öszi málna is. Yes!!!!! Bújom tovább az újságokat, kutatok a neten, hogy a lehetö legfinomabb recepteket megtaláljam.




350 g Couscous (kuszkusz)
600 ml forró csirke v. zöldséglé
300 g málna
1 csokor bazsalikom
200 g Feta sajt
2 cukkini, vékonyra szelve
4-5 újhagyma karikázva
50 g pirított fenyömag
1 citrom reszelt héja

Öntet:
1 e.k. fehérborecet
1 e.k. Balsamico ecet
4 e.k. extra szüz olivaolaj
1 citrom leve
só, bors

A kuszkuszt egy lábasba tettem és ráöntöttem a forrásban lévö zöldséglevet. Lefedtem az edényt és addig hagytam, míg a kuszkusz teljesen el nem itta az összes levet. A málnát megmostam, a bazsalikomot összemetéltem.
A kuszkuszt egy tálba tettem és egy villával fellazítottam. Hozzákevertem a fetát, a málnát, a cukkinit, a hagymát, a fenyömagot, a bazsalikomot és a citrom héjat.
Az öntethez valókat egy másik tálban teljesen homogénné kevertem, kézi habverövel, majd a salátára öntöttem. Azonnal tálaltam.

6 Comments:

Limara said...

Nagyon szeretem a kuszkuszt, el is mentettem a receptet! :))

szepyke said...

Én meg még csak egyszer csináltam, most valami édeset csinálnék belőle, mert vettem egy pár hete...
Milyen szép képet tettél fel megint. És nem baj, ha csúszásban vagy, milyen jó lesz majd később is nézni ezeket a csodaszép képeket!:D

Ízlésszindróma said...

A málna nálam is minden mennyiségben jöhet! Nagyon tetszik ebben a salátában, minden alkotóelemét szeretem nagyon.

Chef Viki said...

Fú, ez igen! Én is szeretem az összes hozzávalót külön-külön is, milyen lehet együtt...

trinity said...

Én is próbálom magamban összerakni az ízeket...De ha küldenél egy adagot-sokkal könnyebb lenne:))Nagyon szép így együtt!!!!

Garffyka said...

Ohhhhh, ez nagyon finom lehet! :)