péntek, július 17, 2009

Kifli

..ki mástól, mint Limarától! :) Ettöl jobb receptet a világban nem lehet találni. Az az érdekes, hogy én ezt a kiflit még sosem sütöttem. Tudtam, hogy nem fog csalódást okozni, de azért rácsodálkoztam, amikor beleharaptam, mert olyan "igazi" kifli kerekedett belöle. Az ötlet pedig onnan jött, hogy én ma kiflire vetemedjek, hogy Garffyka sorra sütögeti a maga péksüteményeit, én pedig nagyon megkívántam! Biztosan érdekesen hangzik, néhányan azt is gondolhatják, hogy elment ennek a nönek az esze - ilyen kánikulában sütni! - de itt egyáltalán nincs meleg. Söt! A receptet be sem másolom, mert annyian és annyi blogban megénekelték már Limara ezen remekét, hogy csak ismételgetni tudnék. Katt. Limarához és még videóval is megmutatja, hogyan készül a tökéletes kifli.



Tökéletesebb vacsorát el sem tudtam ma képzelni magamnak. Friss, ropogós vajas kifli, paprikával, paradicsommal.


10 Comments:

Reni said...

nagyon szépek! hú de ennék most egyet :)

lúdanyó said...

Tényleg olyan mint az igazi :)

Limara said...

Egyszerűen tökéletes! Gyönyörűségesek! :))

Wise Lady said...

Ez tényleg csodálatos recept lehet. De ez egy dolog. Milyen gyönyörűeket csináltál! Komolyan mondom, nem hiszem, hogy bárki szebbet tudna.

trinity said...

Mint egy hivatásos pék-olyan szép!!! Maradt???

Méhn Niki said...

úristen... én lemaradtam mindenről!! pedig még csak nem is nyaraltam... :(
olyan gyönyörűek a süteményeid megint! a fagyik, a kiflik, a csiga... vissza kell rázódnom a virtuális világba, ez nem mehet így tovább! :)

Scofield said...

na frau bakker

Ancsika said...

Köszönöm szépen a dícséreteket! Mindíg nagyon jól esik :)

Süti Bazár said...

Ez már mesterfok ... Gratulálok! :))

vnjudit said...

Én mikor jutok el erre a szintre? :(
Vmi csoda amiket csinálsz