kedd, július 21, 2009

Zöldborsós sertésszelet

Azért nem hiába mondják, hogy a kert meghálálja a munkát. Nagyon sok borsónk termett ebben az évben. És, hogy ne csak borsóleves legyen belöle, ma ez a nagyon finom és nagyon gyors ebéd kerekedett. Még egy kezdö háziasszonyka is simán elboldogul vele, mert könnyen elkészíthetö.




4 szelet sovány hús (pl. karaj)
liszt
olaj
20-25 dkg zöldborsó
vaj
petrezselyemzöld


A húst kiklopfoltam, besóztam, majd lisztbe forgattam. Nagyon kevés olajon mindkét oldalát átsütöttem. A zöldborsót kevés vajon megfuttattam, majd a húshoz adtam. Pici vízzel felengedtem, hogy legyen szaftja. Puhára pároltam. Végül megszórtam apróra vágott friss petrezselyemmel. Párolt rizs illik hozzá.


Végül egy friss kép a lábadozó betegemröl. Végre itthon van!!!!

10 Comments:

Chef Viki said...

Ancsikám, el sem hiszem, hogy nem süti :-)))

Bonny-nak gyors felépülést! Egyem a bágyadt kis pofiját!

szepyke said...

Igen, igen, javulást. Fagyi nincs???

Mehetek magamhoz fagylaltozni...

Ancsika said...

Na, most akkor, hogy tegyek igazságot??? Ha csak édességet teszek fel, akkor reklamáljátok, hogy más nincs???? Ha teszek fel mást, akkor meg hiányoljátok az édességet!!!
Szepyke van fagyi is! csak még nem tudtam feltenni :)

trinity said...

Ancsi-az igazság odaát van:))))

1 nap sós-1 nap édes-oksa????

Bonnynak jobbulást!!!!

Judit said...

Bonnynak jobbulást kívánok ! Lehetne róla is többet tudni ? Vagy el kerülte volna a blogon a figyelmemet ?

Scofield said...

ebben a posztban Bonnyra szavaznék:)

erős ildikó said...

Én még mindig a kutyussal foglalkozom, jó otthon látni... hamarosan majd újra a főztödre koncentrálok...:)

Latsia said...

Gyönyörű a Zöldborsós hús, de nekem Bonny a nyerő, jobbulást kívánok Neki!!!

murok marci said...

örülök veled, hogy bonny jobban van;-) azért a recept is tetszik: egyszerüen nagyszerü!

Gyöngyi said...

Jobbulást a kutyusodnak! Istenem, de édes ezzel a gallérral.. Megszokta már? Az én Jonnykám állandóan bekeveredett az asztal alá, és a széklábakkal külön meg kellett harcolnia..