péntek, május 22, 2009

Amarettinivel debüdált a fagyigép

Hát, valóban nem bírok a véremmel! Muszáj volt kipróbálni az új gépet, mert az ugye nem járja, hogy csak nézegetem, de fogalmam sincs, hogy jót vettem-e!? Már a betegség is távozóban van, bár a köhögésem makacsul tartja magát. De több felöl is hallottam a jó tanácsot, hogy torokfájásra jót tesz a fagyi. Akkor meg minek teketóriázni???
Végülis a fagyigép jól vizsgázott, mert nagyon finom, krémes fagyit varázsolt percek alatt a hozzávalókból. Most már csak az van hátra, hogy a jó pár nap alatt összegyüjtött legalább 100 fagyi receptet szépen, sorban kipróbáljuk. De biztos vagyok benne, hogy marad jövöre is. Meg télre is. Mert hol van az elöírva, hogy télen nem lehet fagyizni?





2 tojás sárgája
100 g cukor
200 ml tejszín
200 ml tej
150 g Amarettini keksz
1 cs. vaniliás cukor


A tojássárgákat a cukorral és a vaniliás cukorral habosra kevertem. Hozzáöntöttem a tejet és a tejszínt. A kekszet egy zacskóban a húsklopfolóval összetörtem, de nem túl finomra, csak úgy, hogy maradjanak benne nagyobb darabkák is, mert én úgy szeretem. A keksz morzsát a masszához adtam és beleöntöttem a fagyigép - elöre lehütött - tartályába. Jó 20 perc alatt el is készült a fagyi, amit karamell öntettel azon frissiben befaltunk.


7 Comments:

Limara said...

Én is kérek egy gombóccal! :)))

Ancsika said...

Drága Marcsi! A következö adagból küldök!! :))

Garffyka said...

Wow! Sőt, wooooww!!!!!!
Én is, én is, már szaladok is :-D

Ancsika said...

Garffykám! sokáig nyitva vagyok! A kedvedért még hosszabítok is, csak gyere!!!! :)

trinity said...

Nekem már biztos nem jut-késő van....Majd a következő adagból:))))

erős ildikó said...

Húha! Ezen majdnem átszaladtam a tegnapi kertes posztod okán. Gyönyörű, a tálalás is! Gondolom, egy percig sem bánod, hogy megvan a fagyigép!

Chef Viki said...

Itt még tart a hőség, eső egy szál sem (legalábbis felénk), tehát jöhet is a fagylalt :-))

Mi jön majd még ezután :-DD