hétfő, május 18, 2009

A legújabb szerzemény: Fagyigép

Mondtam, hogy sürgösen beszerzek egy fagyigépet. Eddig tartott. Nincs mit tenni, ilyen vagyok! Ha valamit eltervezek, akkor addig nem nyugszom, míg valóra nem váltom. Csak még nem tudom kipróbálni, mert 1-2 napba beletelik, amíg megérkezik. De hétvégén már egész biztosan ezzel fog készülni a fagyi. Nagyon olcsón tudtam megszerezni; annyira olcsón, hogy le sem írom, mert úgy sem hinné el senki!! :)
Bárcsak ilyen gyorsan teljesülne minden vágyam!

11 Comments:

erős ildikó said...

Látom, nem húzod az időt! De megértem, én is ilyen vagyok. Ha kell valami, akkor azon nyomban. Egy időben én is gondolkodtam rajta, de nincs sok hely a konyhámban, ezért inkább letettem róla.
Viszont úgy látom, hogy Te gép nélkül is csábítóan tökéletes fagyit csináltál!

Belly said...

Aaaassszzzta,hogy te milyen gyors vagy:-D.Jó fagyikészítést:_D

alchri said...

Ancsa, gratulálok, használd egészséggel! Ez olyan ami egyben hüti is? Ha igen, akkor majd áruld el nekem légyszi, hogy honnan van, jó? Olyat már én is régóta szeretnék;)
Puszi!

Limara said...

Gratulálok! Készíts nekünk sok-sok fagyit! :)))

szazala said...

Légyszi,azért áruld el az árát!Most licitálok a vaterán én is pont egy ilyen márkára,és érdekelne,meddig érdemes elmennem!Esetleg priviben:)!köszi!

Tündér said...

Használd egészséggel a fagyi gépet! Bár azt kell mondjam, hogy olyan guszták lettek a gép nélküli fagyijaid, hogy csak nagyokat nyelek a képeket nézve!

trinity said...

Irigykedem-megyek a vaterára:)))))

Max said...

Hahh jön a konkurencia:) sok-sok finom fagyit !!!

Scofield said...

ibéj? mennyi és hogyan sikerült. Én is tervezem, de akkora a választék, hogy a fene tudja mi a jó és állítólag kell azért a fagyasztó szekrény is.

Ancsika said...

Köszi a bíztatást és a dícséreteket is! :)

Max ne beszélj már zöldeket! :) Hogy lehetnék én Neked konkurencia???? He-he!!!

Scofield, persze, hogy kell a mélyhütö, mert az edényt le kell fagyasztani elötte (hacsak nem kompresszorost veszel, de az még piszok drága: 400 Euro körül!!!!)
amiben a gép keveri a fagyit. De aztán csak mindent bepakolsz a gépbe és 20-30 perc múlva nyalakodhatsz :)
Óccsó vót! mondtam. Ki kell várni a kellö a pillanatot. De név nélkülit ne vegyél! Jó a Philips, a Krups, a Bosch, a Rowenta, a TCM. A többi már nagyon drága :(

Scofield said...

jó az olcsó, de márkázott is:) végül is arra a néhány hétre, amíg nyalakodik az emberfialánya:) amúgy nem vagyok nagy fagyis, de ha rám jön akkor lezavarok egy egész egész tégely citromosat azt hiszem:)