péntek, május 08, 2009

Perec imádók figyelmébe

Korszakalkotó felfedezést tettem, önhibámon kívül. Történ ugyanis, hogy a multkorában elszámoltam magam a perec tésztát illetöen és egy hadseregnek valót gyúrtam be. Nem volt mese, kidobni nem akartam, így maradt a lefagyasztás. Tegnap este kivettem a mélyhütöböl, ma egész délelött el volt magában. Kora délután jutottam oda, hogy akkor perecezzek. Volt bennem némi félsz, hogy lehet, már nem is jó a tészta, akkor marad a kuka! És láss csodát: olyan fantasztikus állagú lett a tészta, hogy dalra fakadtam örömömben. Percek alatt tudtam formázni, nem úgy mint a friss tésztát, ami valljuk be öszintén kicsit "visszarúg" és nem annyira könnyü pereckéket sodorgatni belöle. Most csak annyit tettem, hogy lisztezett lapra borítottam, kb. fél cm vastagra nyújtottam, majd a pizza vágóval felszabdaltam és sodortam, mint a gép. Mindíg így fogom ezután csinálni, hogy elküldöm a tésztát kicsit hidegebb éghajlatra, mert ezt úgy látszik ez tetszik neki. Próbáljátok ki!


7 Comments:

Chef Viki said...

Véletlen szülte csodás felfedezés! Éljen!

Ancsikám, olyan meseszépek ezek a perecek, hogy most be is bírnék belőle falni egyet-kettőt!

Limara said...

Én is kérek belőle! :))

Cukroskata said...

Gyönyörűek :-)

trinity said...

Tényleg csodaszépek!!Kaphatok én is??:)))

Gizi said...

Elállt még a lélegzetem is eme perecek láttán. Gyönyörűek, és gondolom nagyon finomak is!!!

Gyöngyi said...

Ancsikám, és hol a recept??

Tündér said...

Ancsika! Nagyon tetszenek a konyhai csínytevéseid! Ez a perec késztetett arra, hogy ezt le is írjam neked. Naggyon jó! Szerintem holnap neki is látok az elkészítésének.Régóta keresek valami hasonló perec receptet.(Van nekem is egy jó receptem, de az kicsit más.)
Tündér