csütörtök, május 14, 2009

Schokolade

Tegnap azt gondoltam, hogy ideje lenne magam meglepni valamivel. Már régóta kerestem ezt a könyvet, aztán végre a neten rákadtam, így iziben meg is rendeltem. Ma pedig mire haza értem a rég áhított könyv fogadott. Rögtön átlapoztam, nézegettem a csodás fotókat és "ízlelgettem" a recepteket. Most már csak munkára fel! Hamarosan gyártom a jobbnál-jobb csokis finomságokat. Már csak azt kell eldöntenem, hogy a 100 féle receptböl minek alapján állítsak fontossági sorrendet!?


7 Comments:

erős ildikó said...

Szerintem teljesen lehetetlen sorrendet felállítani. Kezd az elejéről, s ha a végére értél, újra az elejére lapozhatsz...:-)

Ancsika said...

Jó ötlet! :)))

trinity said...

Na, akkor hízókúra indul-mert nem fogjuk mi sem megállni:))))

Gizi said...

Nagyon klassz kis könyv!! És végig is eszed majd, vagy csak nézed a többieket?? Látom merényletre készülsz ellenünk!!(nevetés)

alchri said...

Ancsám, jöhet mind, felölem hátulról is elkezdheted;)

Gyöngyi said...

Nekem a sorrend mindegy.. kezdjük az elején!:)

Unknown said...

Én azért csak annyit kérnék, hogy az egyszerűbbekkel kezd, mostanában nincs sok időm. Köszi!